Biuro Rachunkowe Bożena Łysik

 

Branża: Biuro Rachunkowe

Wdrożone oprogramowanie:

Comarch ERP Optima Handel, Comarch ERP Optima CRM, Comarch OCR

Biuro Rachunkowe Łysik Bożena powstało w 2006 roku, posiada licencję ministra finansów nr 11793/2005. Świadczy usługi w pełnym zakresie, bez względu na formę własności firm. Biuro Rachunkowe obsługuje osoby fizyczne, spółki osobowe i kapitałowe, fundacje i stowarzyszenia. Działa na terenie województwa mazowieckiego. Priorytetem firmy jest bezpieczeństwo operacji księgowych Klientów. Wieloletnia praktyka oraz wysokie kwalifikacje pozwalają je zagwarantować. Biuro Rachunkowe stawia na kompleksową obsługę, co pozwala klientom ograniczyć kontakty ze wszelkimi urzędami i skoncentrować się na własnej działalności, by skutecznie ją rozwijać. Na przestrzeni lat biuro zyskało renomę wśród klientów oraz w urzędach. Czynnie dąży do posiadania najwyższych kwalifikacji.

Wyzwania – sytuacja wyjściowa

Biuro Rachunkowe Bożena Łysik od początku istnienia wybrało do pracy i obsługi klientów oprogramowanie Comarch ERP Optima. Biuro potrzebowało sprawdzonego oprogramowania z gwarancją pracy i aktualizacji do zmian podatkowych i prawnych. Biuro Rachunkowe było nastawione na obsługę zarówno małych firm na książce przychodów i rozchodów jak i większych firm prowadzących pełną księgowość. Szukało elastycznego oprogramowania, które można rozbudowywać wraz ze wzrostem firmy. W miarę rozwoju rozbudowywało system Comarch ERP Optima o kolejne moduły i stanowiska aż do 14 w chwili obecnej

Sytuacja biznesowa przed wprowadzeniem systemu:

▪ Brak oprogramowania do usprawnienia obsługi większej ilości klientów. Ewidencji kontaktów i automatyzacji wystawiania faktur. Problemy z komunikacją i terminowym dostarczaniem i wystawianiem dokumentów oraz monitoringiem terminów płatności;
▪ Brak oprogramowania do obsługi magazynu. Klienci biura rachunkowego prowadzący magazyn nie mogli korzystać z jego usług;
▪ Brak oprogramowania do cyfryzacji dokumentów w wersji papierowej. Utrudnienie przetwarzania dużej ilości dokumentów księgowych.

Przebieg wdrożenia i korzyści:

Wdrożenie przebiegało w kilku etapach.
Do wcześniej zakupionego i używanego oprogramowania Comarch ERP Optima Księga Podatkowa oraz Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe wdrożono Comarch ERP Optima CRM plus, uzupełniając wcześniej zainstalowane oprogramowanie. Wdrożenie przeprowadził specjalista ds. wdrożeń firmy MAP solutions. Następnie przeprowadził jednodniowe szkolenie pracowników biura rachunkowego. Comarch ERP Optima CRM plus został wybrany, ponieważ pozwala automatyzować wiele procesów takich jak ewidencja kontaktów generowanie faktur cyklicznych i ich wysyłka do klientów oraz windykację zaległych płatności. Ułatwia również przydzielanie zadań pracownikom i pilnowanie terminów realizacji.

Następnym zakupionym i wdrażanym modułem był Comarch ERP Optima Handel. Była to naturalna decyzja rozbudowy oprogramowania wynikająca z potrzeby obsługi dokumentów magazynowych. Aby obsługiwać księgowo firmy posiadające magazyn i obieg dokumentów magazynowych, rozliczać i księgować magazyn oraz sprzedaż wdrożono Comarch ERP Optima Handel. Wdrożenie przeprowadził specjalista ds. wdrożeń MAP solutions. Szkolenie pracowników trwało jeden dzień, następnie użytkownicy systemu otrzymali asystę.

Biuro Rachunkowe Bożena Łysik stara się usprawniać procesy związane z obsługą klientów biura. Ważnym krokiem w tym kierunku był zakup i wdrożenie Comarch  OCR. Digitalizacja procesu wprowadzania do systemu dokumentów papierowych otrzymanych od klienta, łatwe wczytywanie pozwala przyspieszyć proces przetwarzania i akceptacji. Dzięki chmurowej usłudze Comarch ERP OCR biuro ma możliwość szybkiego przetwarzania dużej ilości różnych dokumentów takich jak faktury kosztowe, zakupowe czy dokumenty magazynowe.
Wdrożenie i dostosowanie procesów w biurze rachunkowym, aby zautomatyzować pracę przeprowadził specjalista ds. wdrożeń MAP solutions.

Korzyści z wdrożenia systemu:

Comarch ERP Optima CRM:
▪ Usprawnienie komunikacji z klientami biura rachunkowego;
▪ Monitorowanie terminów dostarczania dokumentów, wystawiania faktur, terminów płatności;
▪ Przydzielanie zadań pracownikom i możliwość pilnowania terminów realizacji.
Wprowadzenie Comarch ERP Optima CRM pozwoliło monitorować i automatyzować wiele procesów obsługi klienta co zaowocowało oszczędnością czasu oraz większą skutecznością prowadzonych działań.

Comarch ERP Optima Handel:
▪ Obsługa dokumentów magazynowych;
▪ Możliwość rozliczania magazynu i sprzedaży;
▪ Możliwość generowania deklaracji AKC-WW, Intrastat, JPK FA, JPK MAG;
▪ Kompletacja – rozchód składników oraz przyjęcie towaru złożonego, obrót opakowaniami kaucjonowanymi;
Posiadanie przez biuro rachunkowe oprogramowania Comarch ERP Optima Handel pozwala na obsługę firm handlowych z magazynem co znacząco zwiększa możliwości pozyskania nowych klientów.

Comarch OCR:
▪ Możliwość digitalizacji dokumentów;
▪ Przyspieszenie procesu wprowadzania dokumentów księgowych;
▪ Możliwość masowego przetwarzania dużej ilości dokumentów takich jak faktury kosztowe, zakupowe, magazynowe

Okiem Klienta:

Oprogramowanie Comarch ERP Optima używamy od początku istnienia firmy. Wybraliśmy to oprogramowanie ze względu na jakość, pewność zawsze aktualnych, dostosowanych do wymogów prawnych rozwiązań. Przystępna cena również odgrywała rolę w procesie decyzji. Nasze biuro rachunkowe wraz z rozwojem i zwiększeniem ilości
oraz różnorodności obsługiwanych firm rozbudowywało stopniowo oprogramowanie o kolejne moduły. Od samego początku wybraliśmy jako naszego partnera do zakupu i wdrażania oprogramowania firmę MAP solutions. Nasza wieloletnia współpraca układa się znakomicie. Zawsze możemy liczyć na fachowe wsparcie zarówno działu handlowego jak i wdrożeniowego,”

Bożena Łysik – właściciel firmy Biuro Rachunkowe Bożena Łysik

Zobacz opis wdrożenia w wersji PDF

Inne wdrożenia, które mogą cię zainteresować

Gumo – Hurt Janusz Romanowicz

Branża: motoryzacyjna - opony, felgi (sprzedaż, serwis) Wdrożone oprogramowanie: Sage Symfonia ERP (Forte) Rozwiązania indywidualne Integracja z systemem zewnętrznym (więcej…)

czytaj więcej

Higienicus Sp. z o.o.

Branża: artykuły utrzymania czystości i higieny (import i dystrybucja) Wdrożone oprogramowanie: Comarch ERP Optima (więcej…)

czytaj więcej

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zobacz naszą politykę prywatności

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu MAP solutions Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem Leśna 5b w Legionowie. Pliki cookies wykorzystywane są w celu: tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies: „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu; „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu; W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Zamknij