W zakresie Outsourcingu IT MAP solutions zapewnia:
Doradztwo w zakresie doboru sprzętu i oprogramowania;
Doraźną pomoc przy obsłudze sprzętu komputerowego, usługi związane z wymianą materiałów eksploatacyjnych zakupionych przez Zamawiającego;
Sprzedaż firmowych komputerów, podzespołów, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych w bardzo atrakcyjnych cenach;
Instalację sprzętu m.in.: napędów, kart rozszerzeń, macierzy dyskowych;
Instalację oprogramowania komercyjnego i darmowego;
Instalację i konfiguracja systemów operacyjnych (Windows, Linux) oraz aplikacji;
Naprawa uszkodzonych systemów;
Ochronę antywirusową.
Odzyskiwanie utraconych danych;
Modernizację komputerów;
Czyszczenie wewnątrz komputerów.
Konfigurację sieci typu LAN i WLAN (Wi-Fi);
Diagnozowania przyczyny awarii sieci oraz przywrócenie połączenia pomiędzy stacją roboczą, a serwerem.
Weryfikacja poprawności pracy sprzętu komputerowego m.in. stacje robocze, UPS-y, dyski bezprzewodowe;
Testy antywirusowe (zgodnie z licencją oprogramowania użytkowaną przez Zamawiającego).
Ocena stanu technicznego połączeń pomiędzy stacjami roboczymi, a serwerem, oraz urządzeń pośredniczących: hub, krosownica;
Wykonywanie napraw stacji roboczych i serwerów;
Administrowanie bieżącymi systemami informatycznymi, zgodnie z procedurami określonymi przez producentów oprogramowania sieciowego oraz przez dokumentację techniczną dla tego oprogramowania, zachowując bezpieczną archiwizację danych i programów;
Przejmowanie do administrowania wdrażanych systemów informatycznych, udział w nowych wdrożeniach.
Licencjonowanie w modelu SPLA – polega na ponoszeniu opłat tylko za faktycznie wykorzystywane licencje w comiesięcznych cyklach.