Pakiety usług serwisowych
Pakiety serwisowe – LIGHT / COMFORT / ELITE
To idealne rozwiązanie dla firm, nieposiadających działów IT, które potrzebują wsparcia w zakresie serwisowania oprogramowania. W jego ramach zapewniamy wsparcie w zakresie usług, jak i rabatów na rozwiązania MAP solutions bez konieczności zawierania stałych umów.
Pakiety serwisowe dostępne są w trzech wariantach:
- LIGHT – 10 godzin do wykorzystania w okresie 3 miesięcy + 10% rabatu na aplikacje MAP solutions;
- COMFORT – 20 godzin do wykorzystania w okresie 5 miesięcy + 15% rabatu na aplikacje MAP solutions;
- ELITE – 30 godzin do wykorzystania w okresie 7 miesięcy + 20% rabatu na aplikacje MAP solutions.
Pakiety obejmują:
Wizytę w siedzibie klienta¹, usługę zdalną lub konsultacje telefoniczne, w ramach których wykonujemy:
- usługi wdrożeniowe,
- usługi programistyczne,
- usługi serwisu komputerowego.
Pakiety serwisowe to:
- Korzystne stawki – w porównaniu z pojedynczymi godzinami usług informatycznych;
- Wygoda – godziny w pakiecie można wykorzystywać pojedynczo (pakiet nie musi być wykorzystany jednorazowo).
Doskonale sprawdzi się zarówno w sytuacji częstych zgłoszeń, które mogą być rozwiązane w krótkim czasie,
jak i w przypadku prac wymagających kilku godzin konsultacji;
- Elastyczność – trzy rodzaje pakietów o różnej wartości i różnym terminie obowiązywania, umożliwiają dopasowanie
ich do potrzeb klienta;
- Wszechstronność – w ramach pakietu konsultanci mogą wykonać: instalacje programów i aktualizacji,
konfigurację i serwisowanie oprogramowania, wdrażanie modyfikacji i udoskonaleń w systemie, konsultacje z zakresu wykorzystania funkcjonalności programów, administrowanie siecią komputerową;
- Atrakcyjne Rabaty na rozwiązania MAP solutions (np. Nasz Bank, Inteli HR);
Firmy zainteresowane skorzystaniem z oferty Pakietów serwisowych zapraszamy do kontaktu z Działem Handlowym.
¹ Bezpłatny dojazd do klienta do 50 km w jedną stronę.