Symfonia HR

 

Symfonia HR kompleksowe wsparcie tzw. miękkich procesów HR

Symfonia HR to system modułowy wspierający kompleksowo tzw. „miękkie” procesy HR. Przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do zarządzania rekrutacjami i zasobami ludzkimi.

Łatwo obsłużysz procesy HR takie jak:

  • rekrutacja,
  • zatrudnienie,
  • praca zdalna,
  • praca hybrydowa,
  • rozwój kompetencji,
  • szkolenia, e-learning,
  • ocena pracowników i osiągnięcia,
  • współpraca,
  • komunikacja wewnętrzna,
  • zarządzanie zespołami,
  • przepływ dokumentów,
  • wnioski, zadania,
  • urlopy.

Zapytaj, pomożemy dobrać właściwe dla Twojej firmy moduły.

Symfonia HR Komunikacja:

  • Może zastąpić nim firmowy intranet,
  • Daje Ci łatwy i szybki kontakt z każdym pracownikiem w firmie,
  • Wiele różnych narzędzi do komunikacji m.in. czat, newsletter, tablica ogłoszeń/wydarzeń, grupy, wall,
  • Kilka poziomów zabezpieczeń przechowywania danych,
  • Płynny przepływ najważniejszych informacji dzięki dedykowanym kafelkom oraz powiadomieniom systemowym.

Symfonia HR Baza Wiedzy:

  • Można utworzyć przejrzyste drzewko wszystkich najważniejszych plików i dokumentów,
  • Możliwość udostępniania i wyszukiwania treści, dokumentów, pojęć, szkoleń, linków, galerii itp.
  • Można dowolnie definiować grupy odbiorców np. grupa nowoprzyjętych pracowników,
  • Intuicyjne narzędzie do zarządzania wiedzą w całej organizacji.

Symfonia HR Moduł Wnioski:

  • Sprawne zarządzanie wnioskami oraz ścieżkami akceptacji i zadań, wynikającymi ze specyfiki danego wniosku,
  • Szybki dostęp do wniosków dla menedżera i pracownika z poziomu kafelka Wnioski,
  • Podgląd procesu akceptacji wniosków,
  • Możliwość dodawania i akceptowania wniosków z poziomu mobilnej aplikacji na iOS lub Android,
  • Możliwość prowadzenia komunikacji dotyczącej wniosku za pomocą dodawanych komentarzy.

Symfonia HR Moduł Wnioski Obsługa Nieobecności:

  • Podgląd w kalendarzu wszystkich lub wybranych grup pracowników,
  • Widać dostępność pracowników,
  • Szybko można rozróżnić typy nieobecności za pomocą za pomocą etykiet widocznych w kalendarzu,
  • Można kontrolować bilanse swoich zespołów,
  • Odpowiednia ścieżka akceptacji pozwala poinformować i przełożonego i zastępcę.

Symfonia HR Moduł Rekrutacja:

  • Pozwala prowadzić rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne,
  • Zarządzanie aplikacjami kandydatów w oparciu o zdefiniowane kryteria oceny,
  • Możliwość projektowania testów do selekcji zarejestrowanych aplikacji,
  • Definiowanie kalendarza spotkań z wybranymi kandydatami wraz z rejestracją oceny,
  • Tworzenie i zarządzanie profilem kandydata,
  • Łatwa komunikację z kandydatem, także zautomatyzowana,
  • Wyszukiwanie aplikacji w zarejestrowanej w bazie lub ze wszystkich przeprowadzonych rekrutacji,
  • Integracja z zakładką praca na stronie internetowej firmy,
  • Możliwość nadawania dostępów do rekrutacji menedżerom,
  • Prowadzenie analizy i raportowanie procesów rekrutacyjnych,
  • Automatyczne publikowanie ogłoszenia na wybranych portalach rekrutacyjnych.

Symfonia HR Moduł Onboarding:

  • Możliwość wyboru pracowników/działów, które będą uczestniczyły w ścieżce onboardingu,
  • Projektowanie ścieżki rozwoju pracownika /wiadomości powitalne, filmiki, zadania, e-learning, szkolenie bezpośrednie, baza wiedzy, dokumentacja,
  • Można dodawać dowolne testy dla pracownika,
  • Możliwość włączenia w proces wdrożenia pracownika inne osoby z organizacji np. przydzielasz mu „Buddy’ego”,
  • Monitorowanie przebiegu procesu onboardingu na każdym etapie wdrożenia,
  • Raportowanie uzyskanycg w procesie efektów.

Aby w pełni wykorzystać możliwości tego modułu powiąż go z modułami Szkolenia i e-Learning, dostępnymi w tej ofercie, i/lub modułami Zadania oraz e-Learning/SCORM.

Symfonia HR Moduł Szkolenia:

  • Tworzenie planów i budżetów szkoleniowych,
  • Archiwizacja informacji o szkoleniach przebytych w organizacji, tworząc historię rozwoju pracownika,
  • Opcja archiwizacji wszystkich materiałów szkoleniowych,
  • Tworzenie dowolnych zestawów testów i ankiet,
  • Organizacja szkoleń wewnętrznych w trybie otwartym i zamkniętym,
  • Wprowadzanie kosztów zaplanowanych i poniesionych,
  • Można zbierać potrzeby szkoleniowe wynikające z wniosków szkoleniowych, a także innych źródeł np. z oceny okresowej,
  • Można tworzyć bazę dostawców szkoleniowych z opcją ich oceny i porównywania,
  • Można Tworzyć bazę ośrodków szkoleniowych z opcją ich wyszukiwania wg kryteriów i wysyłania zbiorczych zapytań ofertowych.

Symfonia HR Moduł E-learning:

  • Możliwość tworzenia szkoleń on-line na zasadzie prezentacji PowerPoint,
  • Administrujesz szkoleniami – nadawanie uprawnień, dopisujesz uczestników,
  • Generowanie raportów i statystyk szkoleń, prowadzisz rejestr szkoleń zrealizowanych, poziom zdawalności itd.
  •  Samodzielne zarządzanie uczestnikami szkoleń on-line,
  • Tworzenie dowolnych testów i ankiet,
  • Definiowanie parametrów testów – czas na odpowiedź, progi zdawalności, pytania itd.
  • Możliwość tworzenia ścieżki szkoleniowej złożonej z różnych form rozwojowych tj. szkolenie bezpośrednie, szkolenie on-line, testy wiedzy.

Symfonia HR Moduł Cele:

  • Można wybierać pracowników, którym nadajesz cele lub z którymi będą prowadzone rozmowy,
  • Istnieje możliwość definiowania zadań szczegółowych do poszczególnych celów wraz z aktualnym stanem ich realizacji,
  • Generowanie statystyk ze stanu realizacji celów z możliwością definiowania poziomów dostępu,
  • Opcja  kaskadowania celów poprzez funkcję powiązania nowego celu pracownika z istniejącym już celem,
  • Możliwość samodzielnego definiowania atrybuty celów /mierniki/,
  • Możliwość definiowania statusu celów właściwych dla swojej organizacji,
  • Można zaprojektować ścieżki akceptacji celów w organizacji w zależności od osoby dodającej cel /przełożony lub pracownik.

Aby w pełni wykorzystać możliwości modułu Cele, warto powiązać go z modułem Oceny okresowe

Symfonia HR Moduł Oceny Okresowe:

  • Samodzielne można tworzyć szablony arkusza z opcją dopasowania go do już istniejącego w firmie,
  • Możliwość projektowania procedury oceny,
  • Przypisanie relacji wraz z rolami: oceniający/oceniany na podstawie struktury umieszczonej w systemie,
  • Przypisanie odpowiednich ankiet kompetencji do wybranych osób,
  • Można automatyczne zaciągać do oceny cele z poprzedniej oceny lub z zakładki cele w trakcie roku,
  • Generowanie dowolnego raportu ilościowego,
  • Stały dostęp do stanu realizacji zaplanowanych ocen,
  • Raporty potrzeb szkoleniowych wynikające z deklaracji pracowników,
  • Możliwość porównywania wyników dla pracownika i całego działu.

Aby w pełni wykorzystać możliwości tego modułu, warto powiązać go z modułem Cele.

 

Symfonia HR – Funkcjonalności
Obszar Systemowy Administrowanie systemem
Akademia Symfonii Mini – HR
eWsparcie
Integracja z Symfonia KiP
Integracja z Symfonia R2P
Komunikacja firmowa
Obszar Zatrudnienie Zatrudnienie
Rekrutacja
Onboarding
Baza i pigułki wiedzy
Wnioski i nieobecności
Enter/Exit – interview
Obszar Rozwój Szkolenia
E-learning i SCORM
Rozmowy rozwojowe
Zadania
Feedback
Obszar Cele i Oceny Badania pracowników
Cele
Oceny okresowe
Ocena 180/360
Monitoring

 

Skontaktuj się z nami, pomożemy wybrać właściwe moduły Symfonia HR

Pobierz ulotkę Symfonia HR

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zobacz naszą politykę prywatności

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu MAP solutions Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem Leśna 5b w Legionowie. Pliki cookies wykorzystywane są w celu: tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies: „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu; „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu; W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Zamknij