Symfonia Start 2.0 Handel

Od dnia 1 marca 2022 producent wycofał wsparcie dla następujących linii produktowych:

– Symfonia Start 2.0 Faktura (FAL)
– Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość (MKP)
– Symfonia Start 2.0 Handel (HML)
– Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż (FAP)
– Symfonia Finanse i Księgowość pakiet Start
– Mała Księgowość (MKP) w systemie Symfonia Finanse i Księgowość pakiety: Ekonomiczny, Uniwersalny, Profesjonalny
– Symfonia pakiety dla Biur Rachunkowych: Start, Standard, Standard Plus, Extra, ERP Standard, ERP Extra (produkty: FAL, MKP, FAP).

Do 31 marca 2023 roku klienci nadal mogą rozbudowywać posiadane licencje o dodatkowe stanowiska. Do tego czasu będą obowiązywały odnawiane abonamenty, będzie także świadczone wsparcie techniczne oraz krytyczne aktualizacje na wymienione produkty.

W przypadku pytań lub chęci rozbudowy zachęcamy do kontaktu z naszym działem handlowym.

Symfonia Start 2.0 Handel to program dla firm handlowych i usługowych, które rozliczają się uproszczoną księgowością oraz prowadzą magazyn. Podpowiada kolejne kroki niezbędne do wystawienia dokumentów, dzięki czemu usprawnia pracę. Wspiera zarządzanie promocjami  oraz umożliwia łatwy dostęp do niezbędnych informacji.  Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

Kluczowe funkcjonalności:

  • przeznaczony dla firm rozliczających się uproszczona księgowością;
  • obsługuje dokumenty handlowe, magazynowe i kasowe;
  • umożliwia pełną obsługę magazynu;
  • obsługuje transakcje gotówkowe i bezgotówkowe w firmie;
  • obsługuje płatności i rozrachunki
  • zawiera pakiet raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych;
  • współpracuje z serwisem miedzyfirmami.pl.;
  • zawiera bogaty pakiet usług.

Korzyści biznesowe:

  • bezpieczeństwo prawne – dzięki bieżącym aktualizacjom masz pewność, że wystawiasz dokumenty zgodnie z wymaganiami prawa;
  • skrócenie i ułatwienie procesu sprzedaży dzięki podpowiedziom kolejnych kroków działania;
  • możliwość planowania promocji i zarządzanie nimi – możliwość łatwego zarejestrowania cenników oraz określenia ich daty obowiązywania. Przy wystawianiu dokumentów sprzedaży, program automatycznie podpowie ceny lub rabat z obowiązującego cennika;
  • zapewnienie bogatego zestawu raportów i zestawień, które ułatwią prowadzenie  działalności gospodarczej  i podejmowanie trafnych decyzji;
  • możliwość ekspansji na rynki zagraniczne dzięki obsłudze eksportu, importu oraz transakcji unijnych

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.