Symfonia Contact Manager

Symfonia Contact Manager to proste narzędzie wspierające proces obsługi i ofertowania klienta, osadzone i współpracujące z aplikacjami Symfonia.

To intuicyjna dla użytkownika aplikacja, która wspiera proces zarządzania relacjami pomiędzy kartotekami Kontrahentów, kalendarzami i ofertami w ramach modułu Symfonia ERP Handel. 

Contact Manager umożliwia m.in. : 

  • rejestrowanie kontaktów i potencjalnych klientów;
  • rejestrowanie procesu sprzedażowego, przypisanego do klienta, kontaktu oraz zawierającego informacje o ofertowanych towarach;
  • prowadzenie kalendarza, planowania zadań powiązanych z użytkownikiem i kontaktem, klientem;
  • generowanie zamówień na podstawie danych zawartych w procesie sprzedaży;
  • generowanie ofert;
  • integracja z klientem poczty – możliwość wysyłania wiadomości e-mail z poziomu contact managera.

Zapraszamy do kontaktu.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.