Symfonia HR

Symfonia HR kompleksowe wsparcie tzw. miękkich procesów HR

Symfonia HR to nowoczesny modułowy system dla każdej firmy niezależnie od wielkości pozwalający obsłużyć procesy tzw. „miękkiego HR”. Wybierz moduły najlepiej odpowiadające potrzebom.

System Symfonia HR jest w pełni zintegrowany z oprogramowaniem kadrowo-płacowym Symfonia Kadry i Płace oraz R2Płatnik. Przykładowe dane, które są dostępne na starcie:
• Dane pracowników • Stanowiska • Limity urlopowe • Wystawione i zatwierdzone wnioski urlopowe

W cenie systemu Symfonia HR zawsze jest dostępne:

  • Administrowanie systemem;
  • Akademia Symfonii Mini – HR;
  • eWsparcie;
  • Integracja z Symfonia KiP;
  • Integracja z Symfonia R2P;
  • Komunikacja firmowa.

Moduły do wyboru:

  • Rekrutacja;
  • Onboarding;
  • Baza Wiedzy;
  • Wnioski i nieobecności;
  • E-learning i SCORM;
  • Enter/Exit interview
  • Szkolenia
  • Rozmowy rozwojowe
  • Zadania
  • Feedback
  • Badania pracowników
  • Cele
  • Oceny okresowe;
  • Ocena 180/360
  • Monitoring

Skontaktuj się z nami, pomożemy wybrać rozwiązanie najlepsze dla Twojej firmy. Umów się na prezentację systemu

Kontakt MAP solutions

Moduł Komunikacja to zestaw narzędzi pozwalający na sprawną komunikację firmy z pracownikami i między pracownikami.

Korzyści jakie daje moduł Komunikacja:

  • Można zastąpić nim firmowy intranet;
  • Daje łatwy i szybki kontakt z każdym pracownikiem w firmie;
  • Wiele różnych narzędzi do komunikacji m.in. czat, newsletter, tablica ogłoszeń/wydarzeń, grupy, wall;
  • Uporządkowane wszystkie płaszczyzny i narzędzia do komunikacji;
  • Kilka poziomów zabezpieczeń przechowywania danych;
  • Wzmocnienie zaangażowania i integracji pracowników;
  • Zapewnia płynny przepływ najważniejszych informacji dzięki dedykowanym kafelkom oraz powiadomieniom systemowym.

Moduł Baza Wiedzy:

Daje możliwość podnoszenia kwalifikacji i ułatwia dostęp dla niezbędnych materiałów dla pracowników. Z jego pomocą można ułożyć kompleksową bazę pojęć, dokumentów i artykułów.

Korzyści jakie daje moduł Baza Wiedzy:

  • Można utworzyć przejrzyste drzewko wszystkich najważniejszych plików i dokumentów;
  • Jest możliwość udostępniania i wyszukiwania treści, dokumentów, pojęć, szkoleń, linków, galerii itp.;
  • Można dowolnie definiować grupy odbiorców np. grupa nowoprzyjętych pracowników;
  • Zyskujesz wielopoziomowe i intuicyjne narzędzie do zarządzania wiedzą w całej organizacji.

Moduł Wnioski:

Umożliwia składania różnego typu wniosków np. wniosek o rekrutację, szkolenie, urlop. Wbudowany kreator daje możliwość, projektowania dowolnego wniosku z dowolną ścieżką akceptacji.

Korzyści jakie daje moduł Wnioski:

  • Pozwala sprawnie zarządzać wnioskami oraz ścieżkami akceptacji i zadań, wynikającymi ze specyfiki danego wniosku;
  • Szybki dostęp do wniosków dla menedżera i pracownika z poziomu kafelka Wnioski;
  • Daje podgląd procesu akceptacji wniosków;
  • Można dodawać i akceptować wnioski z poziomu mobilnej aplikacji na iOS lub Android;
  • Można prowadzić komunikację dotyczącą wniosku za pomocą dodawanych komentarzy.

Moduł Wnioski obsługa nieobecności:

Daje szybszy podgląd dostępności bezpośrednich podwładnych. Informuje o pobranych dniach urlopowych oraz o innych zdarzeniach, które mogą powodować niedostępność pracownika.

Korzyści jakie daje moduł Wnioski obsługa nieobecności:

  • Podgląd w kalendarzu wszystkich lub wybranych grup pracowników;
  • Widać dostępność pracowników;
  • Pozwala szybko rozróżniać typy nieobecności za pomocą za pomocą etykiet widocznych w kalendarzu;
  • Można kontrolować bilanse swoich zespołów;
  • Odpowiednia ścieżka akceptacji pozwala poinformować przełożonego i zastępcę.

Moduł Onboarding:

Pozwala zaplanować i uruchomić najbardziej efektywny proces wdrożenia pracownika poprzez dodanie ścieżki zadań i włączenie w proces wybranych osób.

Korzyści jakie daje moduł Onboarding:

  • Można wybrać pracowników/działy, które będą uczestniczyły w ścieżce onboardingu;
  • Pozwala projektować ścieżki rozwoju pracownika /wiadomości powitalne, filmiki, zadania, e-learning, szkolenie bezpośrednie, bazę wiedzy, dokumentację;
  • Można dodawać dowolne testy dla pracownika;
  • Pozwala włączyć w proces wdrożenia pracownika inne osoby z organizacji np. przydzielasz mu „Buddy’ego”;
  • Można monitorować przebieg procesu onboardingu na każdym etapie wdrożenia;
  • Można raportować uzyskane w procesie efekty.

Moduł E-learning:

To prosty i efektywny sposób na przekazywanie wiedzy pracownikom.

Korzyści jakie daje Moduł E-learning:

  • Można tworzyć szkolenia on-line na zasadzie prezentacji PowerPoint;
  • Pozwala administrować szkoleniami – nadawać uprawnienia, dopisywać uczestników;
  • Umożliwia generowanie raportów i statystyk szkoleń, Można prowadzić rejestr szkoleń zrealizowanych, poziomu zdawalności itd.;
  • Pozwala samodzielnie zarządzać uczestnikami szkoleń on-line;
  • Umożliwia tworzenie dowolnych testów i ankiet;
  • Można definiować parametry testów – czas na odpowiedź, progi zdawalności, pytania itd.;
  • Można tworzyć ścieżki szkoleniowe złożone z różnych form rozwojowych tj. szkolenie bezpośrednie, szkolenie on-line, testy
    wiedzy.

Moduł Oceny Okresowe:

Umożliwia kompleksowe, efektywne i samodzielne zarządzanie wszystkimi projektami ocen.

Korzyści jakie daje moduł Oceny Okresowe:

  • Pozwala samodzielne tworzyć szablony arkusza z opcją dopasowania go do już istniejącego w firmie;
  • Jest możliwość projektowania procedury oceny;
  • Można przypisywać relacje wraz z rolami: oceniający/oceniany na podstawie struktury umieszczonej w systemie;
  • Pozwala przypisywać odpowiednie ankiety kompetencji do wybranych osób;
  • Można automatycznie zaciągać do oceny cele z poprzedniej oceny lub z zakładki cele w trakcie roku;
  • Można generować dowolny raport ilościowy;
  • Jest stały dostęp do stanu realizacji zaplanowanych ocen;
  • Można raportować potrzeby szkoleniowe wynikające z deklaracji pracowników;
  • Można porównywać wyniki dla pracownika i całego dział.

Skontaktuj się z nami, pomożemy wybrać rozwiązanie najlepsze dla Twojej firmy. Umów się na prezentację systemu

Kontakt MAP solutions

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zobacz naszą politykę prywatności

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu MAP solutions Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem Leśna 5b w Legionowie. Pliki cookies wykorzystywane są w celu: tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies: „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu; „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu; W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Zamknij