Możliwości systemu

Zarządzanie finansami

System Sage Enterprise Management dedykowany do części finansów umożliwi wprowadzenie nowoczesnych metod zarządzania finansami. Zapewni bezpieczeństwo i komfort codziennej pracy. Intuicyjna obsługa umożliwi szybki dostęp do potrzebnych informacji.

Możliwy również mobilny dostęp do potrzebnych danych w formie intuicyjnego interfejsu, dostosowanego do stanowiska i preferencji użytkownika.

Budżety i rachunkowość

  • Wiele plan kont oraz księga główna
  • Zobowiązania i należności
  • Zarządzanie rachunkami bankowymi
  • Zarządzanie przepływami pieniędzy
  • Wydatki
  • Budżety i zobowiązania
  • Księgowanie kosztów
  • Księgowość analityczna

Środki trwałe

  • Wiele modeli amortyzacji
  • Cykl życia środków trwałych z funkcją śledzenia wydatków inwestycyjnych
  • Sprawozdania okresowe i zamkniecie
  • Inwentaryzacja i finansowanie środków trwałych
  • Zarządzanie środkami trwałymi posiadanymi w ramach franczyzy
  • Sprawozdawczość finansowa

Sprawozdawczość finansowa

  • Analityka w czasie rzeczywistym, ostrzeżenia i powiadomienia
  • Pulpity definiowane przez użytkownika bazujące na zdarzeniach wyzwalających
  • Konfigurowalne zapytania do każdej tabeli danych z automatycznym lub ręcznym łączeniem, sortowaniem i zaznaczaniem
  • Zapytania o przeszukiwanie i filtrowanie wstępnie zdefiniowanych zbiorów danych przy użyciu różnych wcześniej wbudowanych parametrów
  • Biblioteka ponad 400 sprawozdań w standardzie, w tym obowiązujących raportów

Współpraca

  • Zarządzanie dokumentami i zmianami w ramach przepływu pracy
  • Udostępnianie użytkownikom, osobom na poszczególnych stanowiskach, zespołom projektowym poprzez zarządzanie znacznikami
  • Zapisywanie dokumentów przez przeciąganie i upuszczanie w Sage X3 oraz magazyn danych online
  • Wstawianie tabeli i danych bezpośrednio do programów PowerPoint i Word oraz synchronizacja danych
  • Eksportowanie do programu Excel i synchronizacja danych
  • Integracja kontaktów, kalendarza i zadań z Microsoft Outlook

Obszar roboczy

  • Spersonalizowana strona główna daje użytkownikowi wgląd w najważniejsze dane i instruuje go w zakresie wykonywania podstawowych zadań specyficznych dla jego stanowiska za pomocą graficznych map procesów.
  • Możliwość personalizacji przez użytkownika lub administratora w oparciu o reguły bezpieczeństwa obowiązujące dla danej roli i użytkownika.
  • Umożliwia dostęp do istotnych danych, uwzględnianie wewnętrznych danych dynamicznych, statystyk w formacie tabeli lub wykresu, kalendarzy, menu ulubionych, skrótów do zewnętrznych adresów URL, notatek i dokumentów.

Zarządzanie produkcją

System dedykowany firmom poszukującym nowoczesnego i elastycznego podejścia do procesów biznesowych, niekiedy takich,  których oczekiwania i potrzeby przekraczają możliwości standardowych rozwiązań.

Możliwy również mobilny dostęp do potrzebnych danych w formie intuicyjnego interfejsu, dostosowanego do stanowiska i preferencji użytkownika.

Planowanie specyfikacji materiałowych

  • Planowanie specyfikacji materiałowych oraz ich obsługa (handlowych, produkcyjnych, podwykonawczych itp.)
  • Nadzorowanie działu produkcyjnego
  • Specyfikacja materiałowa
  • Proces zarządzania zmianami w odniesieniu do produktów oraz specyfikacji materiałowej
  • Proces zarządzania numerami wersji

Nadzorowanie działu produkcyjnego

  • Rejestracja godzin pracy.
  • Bezpośrednie koszty pracy (instalacja i uruchomienie).
  • Pośrednie koszty pracy (przerwy i pośredni czas pracy).
  • Czas rzeczywisty i czas, który upłynął.
  • Wielozadaniowość (zsynchronizowana lub niezsynchronizowana).
  • Automatyczne przerwy.
  • Czas i frekwencja (rozpoczynanie/kończenie pracy).
  • Rejestracja pośredniego czasu pracy (rozpoczynanie/kończenie pracy).
  • Rejestracja czasu przerw (rozpoczynanie/kończenie pracy).
  • Rejestracja zespołu.
  • Narzędzie do śledzenia pracy w dziale produkcyjnym

Kontrola jakości

  • Zarządzanie numerami partii i podpartii.
  • Zarządzanie numerami seryjnymi.
  • Zarządzanie datami ważności.
  • Zarządzanie statusem stanów magazynowych: zaakceptowane, odrzucone, sprawdzone.
  • Zarządzanie datą ponownej kontroli.
  • Zarządzanie podstatusem towarów.
  • Zapis historii kontroli jakości.
  • Procedura kontroli jakości z wnioskami o przeprowadzenie analizy.
  • Zarządzanie terminami ważności.
  • Zarządzanie identyfikacją w dół i w górę procesu wytwórczego i logistycznego

Zarządzanie projektem

  • Struktura kategorii pracy i produktów w ramach projektu (PBS i WBS).
  • Wielopoziomowy opis zadań, przygotowanie procesu operacyjnego i produkcyjnego.
  • Struktura kategorii kosztów projektowych (CBS).
  • Wielopoziomowy opis budżetów, ułatwiający ewidencjonowanie kosztów projektu.
  • Pracownicy przypisani do różnych operacji.
  • Zaawansowana funkcja powielania projektu.
  • Funkcja śledzenia finansów umożliwiająca monitorowanie budżetu i wydatków na projekty.
  • Rejestracja czasu pracy poświęconego na projekt na poziomie operacyjnym, zadaniowym i budżetowym

Współpraca

  • Zarządzanie dokumentami i zmianami w ramach przepływu pracy
  • Udostępnianie użytkownikom, osobom na poszczególnych stanowiskach, zespołom projektowym poprzez zarządzanie znacznikami
  • Zapisywanie dokumentów przez przeciąganie i upuszczanie w Sage X3 oraz magazyn danych online
  • Wstawianie tabeli i danych bezpośrednio do programów PowerPoint i Word oraz synchronizacja danych
  • Eksportowanie do programu Excel i synchronizacja danych
  • Integracja kontaktów, kalendarza i zadań z Microsoft Outlook

Obszar roboczy

  • Spersonalizowana strona główna daje użytkownikowi wgląd w najważniejsze dane i instruuje go w zakresie wykonywania podstawowych zadań specyficznych dla jego stanowiska za pomocą graficznych map procesów.
  • Możliwość personalizacji przez użytkownika lub administratora w oparciu o reguły bezpieczeństwa obowiązujące dla danej roli i użytkownika.
  • Umożliwia dostęp do istotnych danych, uwzględnianie wewnętrznych danych dynamicznych, statystyk w formacie tabeli lub wykresu, kalendarzy, menu ulubionych, skrótów do zewnętrznych adresów URL, notatek i dokumentów.

Dystrybucja

Sage Enterprise Management jest zaawansowanym systemem planowania i  optymalizacji łańcucha dostaw pozwalającą na kontrolę przepływu produktów, informacji i usług.

Możliwy również mobilny dostęp do potrzebnych danych w formie intuicyjnego interfejsu, dostosowanego do stanowiska i preferencji użytkownika.

Zakupy

  • Zapytania ofertowe
  • Zlecenia zakupu, dostawy oraz harmonogramowania
  • Planowanie zakupów, zamawianie i żądania
  • Cenniki i zniżki
  • Zarzadzanie dostawcami i kategoriami produktów
  • Wielopoziomowe zarzadzanie podpisami
  • Wprowadzanie faktur dostawców i zwroty

Zapasy

  • Dane produktów i różne jednostki miar
  • Zarządzanie przestrzeniami magazynowymi
  • Stany magazynowe
  • Kontrola jakości i próbkowanie
  • Uzupełnianie zapasów i przenoszenie między obiektami
  • Zatwierdzanie zleceń
  • Przesunięcia zapasów
  • Śledzenie importowania
  • Aplikacje mobilne

Zarządzanie sprzedażą

  • Konfigurator produktów, opcje, warianty
  • Cenniki i rabaty
  • Prowizje ze sprzedaży
  • Oferty, umowy i otwarte zamówienia
  • Wielopoziomowe sprawdzanie oceny kredytowej i wprowadzanie zamówień
  • Przygotowywanie zamówień, dostawa, pakowanie oraz wysyłka
  • Zwroty towaru
  • Fakturowanie i przypomnienia
  • Zapytania o zapasy i rezerwacje

Obsługa klienta

  • Automatyzacja sprzedaży
  • Wsparcie call center dla klientów
  • Zarządzanie gwarancjami i zleceniami serwisowymi
  • Baza wiedzy na temat rozwiązań
  • Kampanie marketingowe

Współpraca

  • Zarządzanie dokumentami i zmianami w ramach przepływu pracy
  • Udostępnianie użytkownikom, osobom na poszczególnych stanowiskach, zespołom projektowym poprzez zarządzanie znacznikami
  • Zapisywanie dokumentów przez przeciąganie i upuszczanie w Sage X3 oraz magazyn danych online
  • Wstawianie tabeli i danych bezpośrednio do programów PowerPoint i Word oraz synchronizacja danych
  • Eksportowanie do programu Excel i synchronizacja danych
  • Integracja kontaktów, kalendarza i zadań z Microsoft Outlook

Obszar roboczy

  • Spersonalizowana strona główna daje użytkownikowi wgląd w najważniejsze dane i instruuje go w zakresie wykonywania podstawowych zadań specyficznych dla jego stanowiska za pomocą graficznych map procesów.
  • Możliwość personalizacji przez użytkownika lub administratora w oparciu o reguły bezpieczeństwa obowiązujące dla danej roli i użytkownika.
  • Umożliwia dostęp do istotnych danych, uwzględnianie wewnętrznych danych dynamicznych, statystyk w formacie tabeli lub wykresu, kalendarzy, menu ulubionych, skrótów do zewnętrznych adresów URL, notatek i dokumentów.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zobacz naszą politykę prywatności

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu MAP solutions Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem Leśna 5b w Legionowie. Pliki cookies wykorzystywane są w celu: tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies: „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu; „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu; W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Zamknij