Możliwości systemu

Zarządzanie finansami

System Sage Enterprise Management dedykowany do części finansów umożliwi wprowadzenie nowoczesnych metod zarządzania finansami. Zapewni bezpieczeństwo i komfort codziennej pracy. Intuicyjna obsługa umożliwi szybki dostęp do potrzebnych informacji.

Możliwy również mobilny dostęp do potrzebnych danych w formie intuicyjnego interfejsu, dostosowanego do stanowiska i preferencji użytkownika.

Budżety i rachunkowość

  • Wiele plan kont oraz księga główna
  • Zobowiązania i należności
  • Zarządzanie rachunkami bankowymi
  • Zarządzanie przepływami pieniędzy
  • Wydatki
  • Budżety i zobowiązania
  • Księgowanie kosztów
  • Księgowość analityczna

Środki trwałe

  • Wiele modeli amortyzacji
  • Cykl życia środków trwałych z funkcją śledzenia wydatków inwestycyjnych
  • Sprawozdania okresowe i zamkniecie
  • Inwentaryzacja i finansowanie środków trwałych
  • Zarządzanie środkami trwałymi posiadanymi w ramach franczyzy
  • Sprawozdawczość finansowa

Sprawozdawczość finansowa

  • Analityka w czasie rzeczywistym, ostrzeżenia i powiadomienia
  • Pulpity definiowane przez użytkownika bazujące na zdarzeniach wyzwalających
  • Konfigurowalne zapytania do każdej tabeli danych z automatycznym lub ręcznym łączeniem, sortowaniem i zaznaczaniem
  • Zapytania o przeszukiwanie i filtrowanie wstępnie zdefiniowanych zbiorów danych przy użyciu różnych wcześniej wbudowanych parametrów
  • Biblioteka ponad 400 sprawozdań w standardzie, w tym obowiązujących raportów

Współpraca

  • Zarządzanie dokumentami i zmianami w ramach przepływu pracy
  • Udostępnianie użytkownikom, osobom na poszczególnych stanowiskach, zespołom projektowym poprzez zarządzanie znacznikami
  • Zapisywanie dokumentów przez przeciąganie i upuszczanie w Sage X3 oraz magazyn danych online
  • Wstawianie tabeli i danych bezpośrednio do programów PowerPoint i Word oraz synchronizacja danych
  • Eksportowanie do programu Excel i synchronizacja danych
  • Integracja kontaktów, kalendarza i zadań z Microsoft Outlook

Obszar roboczy

  • Spersonalizowana strona główna daje użytkownikowi wgląd w najważniejsze dane i instruuje go w zakresie wykonywania podstawowych zadań specyficznych dla jego stanowiska za pomocą graficznych map procesów.
  • Możliwość personalizacji przez użytkownika lub administratora w oparciu o reguły bezpieczeństwa obowiązujące dla danej roli i użytkownika.
  • Umożliwia dostęp do istotnych danych, uwzględnianie wewnętrznych danych dynamicznych, statystyk w formacie tabeli lub wykresu, kalendarzy, menu ulubionych, skrótów do zewnętrznych adresów URL, notatek i dokumentów.

Zarządzanie produkcją

System dedykowany firmom poszukującym nowoczesnego i elastycznego podejścia do procesów biznesowych, niekiedy takich,  których oczekiwania i potrzeby przekraczają możliwości standardowych rozwiązań.

Możliwy również mobilny dostęp do potrzebnych danych w formie intuicyjnego interfejsu, dostosowanego do stanowiska i preferencji użytkownika.

Planowanie specyfikacji materiałowych

  • Planowanie specyfikacji materiałowych oraz ich obsługa (handlowych, produkcyjnych, podwykonawczych itp.)
  • Nadzorowanie działu produkcyjnego
  • Specyfikacja materiałowa
  • Proces zarządzania zmianami w odniesieniu do produktów oraz specyfikacji materiałowej
  • Proces zarządzania numerami wersji

Nadzorowanie działu produkcyjnego

  • Rejestracja godzin pracy.
  • Bezpośrednie koszty pracy (instalacja i uruchomienie).
  • Pośrednie koszty pracy (przerwy i pośredni czas pracy).
  • Czas rzeczywisty i czas, który upłynął.
  • Wielozadaniowość (zsynchronizowana lub niezsynchronizowana).
  • Automatyczne przerwy.
  • Czas i frekwencja (rozpoczynanie/kończenie pracy).
  • Rejestracja pośredniego czasu pracy (rozpoczynanie/kończenie pracy).
  • Rejestracja czasu przerw (rozpoczynanie/kończenie pracy).
  • Rejestracja zespołu.
  • Narzędzie do śledzenia pracy w dziale produkcyjnym

Kontrola jakości

  • Zarządzanie numerami partii i podpartii.
  • Zarządzanie numerami seryjnymi.
  • Zarządzanie datami ważności.
  • Zarządzanie statusem stanów magazynowych: zaakceptowane, odrzucone, sprawdzone.
  • Zarządzanie datą ponownej kontroli.
  • Zarządzanie podstatusem towarów.
  • Zapis historii kontroli jakości.
  • Procedura kontroli jakości z wnioskami o przeprowadzenie analizy.
  • Zarządzanie terminami ważności.
  • Zarządzanie identyfikacją w dół i w górę procesu wytwórczego i logistycznego

Zarządzanie projektem

  • Struktura kategorii pracy i produktów w ramach projektu (PBS i WBS).
  • Wielopoziomowy opis zadań, przygotowanie procesu operacyjnego i produkcyjnego.
  • Struktura kategorii kosztów projektowych (CBS).
  • Wielopoziomowy opis budżetów, ułatwiający ewidencjonowanie kosztów projektu.
  • Pracownicy przypisani do różnych operacji.
  • Zaawansowana funkcja powielania projektu.
  • Funkcja śledzenia finansów umożliwiająca monitorowanie budżetu i wydatków na projekty.
  • Rejestracja czasu pracy poświęconego na projekt na poziomie operacyjnym, zadaniowym i budżetowym

Współpraca

  • Zarządzanie dokumentami i zmianami w ramach przepływu pracy
  • Udostępnianie użytkownikom, osobom na poszczególnych stanowiskach, zespołom projektowym poprzez zarządzanie znacznikami
  • Zapisywanie dokumentów przez przeciąganie i upuszczanie w Sage X3 oraz magazyn danych online
  • Wstawianie tabeli i danych bezpośrednio do programów PowerPoint i Word oraz synchronizacja danych
  • Eksportowanie do programu Excel i synchronizacja danych
  • Integracja kontaktów, kalendarza i zadań z Microsoft Outlook

Obszar roboczy

  • Spersonalizowana strona główna daje użytkownikowi wgląd w najważniejsze dane i instruuje go w zakresie wykonywania podstawowych zadań specyficznych dla jego stanowiska za pomocą graficznych map procesów.
  • Możliwość personalizacji przez użytkownika lub administratora w oparciu o reguły bezpieczeństwa obowiązujące dla danej roli i użytkownika.
  • Umożliwia dostęp do istotnych danych, uwzględnianie wewnętrznych danych dynamicznych, statystyk w formacie tabeli lub wykresu, kalendarzy, menu ulubionych, skrótów do zewnętrznych adresów URL, notatek i dokumentów.

Dystrybucja

Sage Enterprise Management jest zaawansowanym systemem planowania i  optymalizacji łańcucha dostaw pozwalającą na kontrolę przepływu produktów, informacji i usług.

Możliwy również mobilny dostęp do potrzebnych danych w formie intuicyjnego interfejsu, dostosowanego do stanowiska i preferencji użytkownika.

Zakupy

  • Zapytania ofertowe
  • Zlecenia zakupu, dostawy oraz harmonogramowania
  • Planowanie zakupów, zamawianie i żądania
  • Cenniki i zniżki
  • Zarzadzanie dostawcami i kategoriami produktów
  • Wielopoziomowe zarzadzanie podpisami
  • Wprowadzanie faktur dostawców i zwroty

Zapasy

  • Dane produktów i różne jednostki miar
  • Zarządzanie przestrzeniami magazynowymi
  • Stany magazynowe
  • Kontrola jakości i próbkowanie
  • Uzupełnianie zapasów i przenoszenie między obiektami
  • Zatwierdzanie zleceń
  • Przesunięcia zapasów
  • Śledzenie importowania
  • Aplikacje mobilne

Zarządzanie sprzedażą

  • Konfigurator produktów, opcje, warianty
  • Cenniki i rabaty
  • Prowizje ze sprzedaży
  • Oferty, umowy i otwarte zamówienia
  • Wielopoziomowe sprawdzanie oceny kredytowej i wprowadzanie zamówień
  • Przygotowywanie zamówień, dostawa, pakowanie oraz wysyłka
  • Zwroty towaru
  • Fakturowanie i przypomnienia
  • Zapytania o zapasy i rezerwacje

Obsługa klienta

  • Automatyzacja sprzedaży
  • Wsparcie call center dla klientów
  • Zarządzanie gwarancjami i zleceniami serwisowymi
  • Baza wiedzy na temat rozwiązań
  • Kampanie marketingowe

Współpraca

  • Zarządzanie dokumentami i zmianami w ramach przepływu pracy
  • Udostępnianie użytkownikom, osobom na poszczególnych stanowiskach, zespołom projektowym poprzez zarządzanie znacznikami
  • Zapisywanie dokumentów przez przeciąganie i upuszczanie w Sage X3 oraz magazyn danych online
  • Wstawianie tabeli i danych bezpośrednio do programów PowerPoint i Word oraz synchronizacja danych
  • Eksportowanie do programu Excel i synchronizacja danych
  • Integracja kontaktów, kalendarza i zadań z Microsoft Outlook

Obszar roboczy

  • Spersonalizowana strona główna daje użytkownikowi wgląd w najważniejsze dane i instruuje go w zakresie wykonywania podstawowych zadań specyficznych dla jego stanowiska za pomocą graficznych map procesów.
  • Możliwość personalizacji przez użytkownika lub administratora w oparciu o reguły bezpieczeństwa obowiązujące dla danej roli i użytkownika.
  • Umożliwia dostęp do istotnych danych, uwzględnianie wewnętrznych danych dynamicznych, statystyk w formacie tabeli lub wykresu, kalendarzy, menu ulubionych, skrótów do zewnętrznych adresów URL, notatek i dokumentów.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.