Oprogramowanie Symfonia Handel

Symfonia Start Faktura

Symfonia Start Faktura przeznaczony jest dla małej firmy handlowej i usługowej nieprowadzącej magazynu. Podpowiada kolejne kroki procesu fakturowania, dzięki czemu usprawnia pracę. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe. Program dostępny jest tylko w modelu subskrypcyjnym.

Symfonia Start Faktura umożliwia:

  • planowanie oraz prowadzenie sprzedaży w warunkach bezmagazynowych,
  • obsługę płatności i rozrachunków,
  • obsługę transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie,
  • wygenerowanie gotowych raportów i zestawień,
  • wystawianie e-faktur,
  • współpracę z dodatkami: Raportami graficznymi i e-Box w ramach abonamentu,
  • współpracę z serwisem miedzyfirmami.pl.

 

Symfonia Start Handel

Symfonia Start Handel to program dla firm handlowych i usługowych, które rozliczają się uproszczoną księgowością oraz prowadzą magazyn. Oprócz funkcjonalności programu Symfonia Start Faktura, wspiera również zarządzanie promocjami oraz umożliwia łatwy dostęp do niezbędnych informacji. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe. Kupując Symfonia Start Handel w formie subskrypcji.

Symfonia Start Handel zapewnia:

  • pełną obsługę dla firm rozliczających się uproszczona księgowością,
  • sprawną i szybką obsługę dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych,
  • możliwość pełnej obsługi magazynów,
  • kompleksową obsługę transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie,
  • zautomatyzowaną obsługę płatności i rozrachunków,
  • pakiet raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych.

 

Symfonia Handel

Symfonia Handel to program przygotowany dla firm handlowych i usługowych, rozliczających się pełną księgowością. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji. Występuje w dwóch wersjach

  • w wersji Sprzedaż – nie posiada obsługi magazynu
  • w wersji Sprzedaż z magazynem – posiada obsługę magazynu

Symfonia Handel zapewnia:

  • współpracę z programem Symfonia Finanse i Księgowość,
  • wspomaganie sprzedaży i gospodarki magazynowej w firmach rozliczających się pełną księgowością,
  • pełną obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych,
  • kompleksową obsługę magazynów,
  • wsparcie w obsłudze transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie,
  • możliwość obsłużenia wieloodziałowości i wielofirmowości,
  • możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu oraz terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów,
  • tworzenie zestawień graficznych z wybranych danych dostępnych w aplikacji.

Moduł Symfonia Handel można rozbudować o dwa rozszerzenia: Detal i e-Handel.

Symfonia Detal

Symfonia Detal to rozszerzenie wspierające obsługę sprzedaży detalicznej. Jest skierowane dla firm, które drukarkę fiskalną podłączoną do zwykłego komputera lub laptopa wykorzystują jako urządzenie fiskalne.

Symfonia Detal zapewnia:

  • formatkę sprzedaży detalicznej – jest to okno zaprojektowane specjalnie pod specyfikę pracy sprzedaży detalicznej;
  • możliwość rejestrowania otrzymania zapłaty w podziale na bony, gotówkę i kartę płatniczą (multipłatności);
  • rozszerzone (w stosunku do Symfonia Handel) uprawnienia użytkowników, pozwalające dodatkowo ograniczyć użytkownikowi dostęp do funkcjonalności programu;
  • możliwość wykonywania pewnych operacji po autoryzacji użytkownika z większymi uprawnieniami;
  • dedykowany raport rozliczający pracę kasjera;
  • rozszerzenie dotychczasowej funkcjonalności promocji okresowych o możliwość definiowania promocji zależnych od ilości (np. „trzecia sztuka za pół ceny”);
  • zbiorcze księgowanie paragonów – możliwość przesłania do Symfonia Finanse i Księgowość całej dziennej sprzedaży jako jeden dokument zbiorczy.

Symfonia e-Handel

Symfonia e-Handel jest rozszerzeniem przeznaczonym do obsługi sprzedaży internetowej za pośrednictwem portalu Allegro. Współpracuje z programem Symfonia Handel Sprzedaż i Magazyn. Korzysta z bazy danych tworzonej przez Handel. Dzięki temu, że oba programy korzystają z jednej i tej samej bazy danych, oba programy korzystają zawsze z aktualnych danych o dostępnych stanach magazynowych, kartotece towarowej czy danych kontrahentów.

Symfonia e-Handel zapewnia:

  • współpracę z serwisem Allegro;
  • obsługę wielu kont Allegro;
  • przygotowywanie aukcji do wystawienia na Allegro;
  • automatyczna publikacja aukcji odłożonych w czasie;
  • sprawdzanie opłat za aukcję;
  • możliwość kopiowania aukcji;
  • możliwość ponownego wystawiania aukcji zakończonych;
  • możliwość przygotowania aukcji nawet, jeśli w danym momencie połączenie z serwisem Allegro jest niedostępne (awaria, brak połączenia internetowego);
  • możliwość powiązania aukcji z danym towarem;
  • obsługa parametrów specyficznych dla danych kategorii aukcji;
  • śledzenie przebiegu wszystkich aukcji;
  • rezerwacja stanów magazynowych według potrzeb użytkownika;
  • kontrola stanów magazynowych według potrzeb użytkownika;
  • rejestracja sprzedaży w serwisie aukcyjnym, formularzy opcji dostaw i płatności Allegro oraz tworzenie na tej podstawie zamówień sprzedaży, na podstawie którego później jest tworzona faktura lub paragon oraz wydanie z magazynu;
  • dodawanie kosztów wysyłki jako pozycji na dokumencie.

 

Symfonia ERP Handel

Symfonia ERP Handel jest modułem, który zapewni Twojej firmie kompleksową obsługę obrotu towarowego. Nasze rozwiązanie jest elastyczne i łatwo je adaptować do potrzeb Twojej działalności. Dzięki Symfonia ERP Handel realizacja przyjętej strategii w obszarze sprzedaży stanie się łatwa i intuicyjna.

Wybierając Symfonia ERP Handel, zyskujesz:

  • maksymalne usprawnienie obsługi sprzedaży poprzez automatyzację standardowych czynności, takich jak: rejestracja zamówienia, rezerwacja czy wydanie towaru,
  • narzędzie do śledzenia, opisywania i koordynowania całego procesu biznesowego poprzez tworzenie dodatkowych powiązań między zamówieniami, fakturami, dokumentami płatności i zleceniami,
  • możliwość generowania indywidualnych zestawień i raportów z dodatkowymi kryteriami wyszukiwania, dzięki definiowaniu rozbudowanej liczby wymiarów analitycznych dla towarów, kontrahentów i pracowników.

Sprawdź jeszcze!

Oprogramowanie Comarch – handel z magazynem

Programy z grupy Handel z magazynem to: Comarch ERP Optima Faktury, Comarch ERP Optima Handel, Comarch ERP Optima Detal.

czytaj więcej

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zobacz naszą politykę prywatności

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu MAP solutions Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem Leśna 5b w Legionowie. Pliki cookies wykorzystywane są w celu: tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies: „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu; „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu; W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Zamknij