Dla Biur Rachunkowych, które współpracuję z rozbudowanymi firmami i mają szerokie potrzeby przeznaczona jest specjalna wersja Symfonii ERP. Rozwiązanie zapewni Twojej firmie szybką i sprawna obsługę firm o złożonych potrzebach, łatwiejszą wymianę danych z Klientami korzystającymi z oprogramowania Symfonia, a także bardzo łatwą możliwość rozszerzenia funkcjonalności.
Najważniejsze funkcjonalności Symfonia ERP dla Biur Rachunkowych:
Pakiet Start przeznaczony jest dla samodzielnych księgowych obsługujących przedsiębiorców, którzy rozliczają się uproszczoną księgowością. Zapewnia wsparcie w najważniejszych i najczęściej wykonywanych operacjach księgowych....
czytaj więcejPakiet Standard przeznaczony jest dla samodzielnych księgowych obsługujących przedsiębiorców rozliczających się uproszczoną i pełną księgowością. Pozwala na obsługę nieograniczonej liczby Klientów.
czytaj więcejPakiet Standard Plus przeznaczony dla biur rachunkowych, które obsługują firmy rozliczające się dowolną formą księgowości oraz rozliczają płace.
czytaj więcejPakiet Extra to zestaw produktów księgowych. Przeznaczony jest dla biur rachunkowych obsługujących klientów mających różne potrzeby w obszarze finansowo-księgowym i kadrowym. Zapewnia kompleksowe zaspokojenie potrzeb biura rachunkowego...
czytaj więcej