Pakiet Extra dla biur rachunkowych

Pakiet Extra to zestaw produktów księgowych. Przeznaczony jest dla biur rachunkowych obsługujących klientów mających różne potrzeby w obszarze finansowo-księgowym i kadrowym. Zapewnia kompleksowe zaspokojenie potrzeb biura rachunkowego pod kątem obsługi swoich klientów.

Pakiet Extra składa się z programów:

  • Symfonia Start Mała Księgowość z obszarem Płac
  • Symfonia Finanse i Księgowość
  • Symfonia Start Faktura
  • Symfonia Handel Sprzedaż
  • Symfonia Handel i Magazyn
  • Symfonia Kadry i Płace
  • Symfonia Środki Trwałe
  • Analizy finansowe
  • Raporty graficzne
  • e-Box

Najważniejsze funkcjonalności Pakietu Extra:

  • wsparcie w prowadzeniu Ewidencji Przychodów Zryczałtowanych, Księgi Przychodów i Rozchodów, pełnych ksiąg rachunkowych oraz podatku od towarów i usług
  • wsparcie w przygotowywaniu deklaracji podatkowych
  • wsparcie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych
  • wspomaganie zarządzania płacami oraz danymi kadrowymi pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umów cywilno-prawnych i umów o pracę
  • automatyzacja obliczania płac
  • umożliwienie rozliczenia wynagrodzeń pracowniczych
  • prowadzenie rozrachunków z kontrahentami
  • łatwy i szybki dostęp do potrzebnych informacji dzięki predefiniowanym zestawieniom graficznym umożliwiającym analizę danych (w modelu subskrypcyjnym w standardzie)
  • wystawianie faktur
  • ewidencja i amortyzacja środków trwałych
  • współpraca z e-Box: obsługa e-deklaracji dająca możliwość wymiany dokumentów on-line z Urzędem Skarbowym
  • wczytywanie wyciągów operacji bankowych do systemu

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.