Rozwiązania mobilne
Rozwiązania mobilne firmy Comarch to nowoczesne narzędzia na urządzenia typu smartfony, tablety wspierające kluczowe procesy firmy: sprzedaż, magazyn, kopie zapasowe i Business Intelligence.
Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży
do góry
Kierownik Sprzedaży to rozwiązanie mobilne dla dyrektorów i kierowników sprzedaży umożliwiająca sprawne zarządzanie pracownikami mobilnymi na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu poprzez:
- szybki sposób planowania, przeplanowywania, potwierdzania i odrzucania działań pracownikom,
- optymalizacja tras, podczas planowania działań,
- podgląd działań wykonanych przez pracowników w Comarch ERP Mobile Sprzedaż,
- możliwość sprawdzenia aktualnego położenia pracowników oraz analizy zarejestrowanych przez nich tras,
- dodawanie i edytowanie znaczników (statusów pracy), wymaganych do raportowania pracy pracowników,
- sprawną komunikację z pracownikami oraz możliwość przekazywania pilnych wiadomości,
- zarządzanie rejonami, pracownikami oraz kontrahentami.
Comarch ERP Mobile Sprzedaż
do góry
Sprzedaż to rozwiązanie mobilne oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności usprawniających pracę przedstawicieli handlowych przede wszystkim poprzez:
- dostęp do pełnej historii transakcji, płatności i kontaktów z Klientem,
- przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu preselling (przyjmowanie zamówień i ofert u klienta),
- przeprowadzenie transakcji sprzedaży typu vanselling (realizacja transakcji sprzedaży u klienta), poprzez wystawienie faktur, paragonów lub wydań zewnętrznych z drukowaniem lub fiskalizacją dokumentów,
- drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
- wysyłanie plików PDF z wydrukami dokumentów,
- wykorzystanie różnych typów elementów wizyt handlowych, co umożliwia zastosowanie aplikacji praktycznie w każdej branży,
- rejestrowanie spotkań i kontaktów telefonicznych dostarczając tym samym pełnej informacji do centrali o wszystkich działaniach podjętych z klientami,
- realizację działań zaplanowanych przez kierownika w Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży,
- rejestrowanie tras przejazdów oraz wykorzystania komunikatora do kontaktu między pracownikami,
- planowanie nowych oraz przeglądanie już zrealizowanych działań w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę.
Comarch ERP e-Pracownik
do góry
Comarch ERP e-Pracownik to rozwiązanie mobilne do zarządzania m.in. czasem pracy i urlopami, współpracująca z modułem kadrowo-płacowym w Comarch ERP Optima.
Z aplikacji Comarch ERP e-Pracownik można korzystać na komputerze, laptopie, tablecie oraz smartfonie. Program dynamicznie dopasowuje się do rozmiaru ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany.
Comarch ERP e-Pracownik może być zainstalowany na lokalnym komputerze Użytkownika lub w modelu usługowym w chmurze Comarch.
Comarch ERP e-Pracownik to:
- rejestracja nieobecności – planowanie i zatwierdzanie urlopów wypoczynkowych,
- funkcja e-nieobecności – czyli możliwość odnotowania przez pracownika nieobecności o charakterze ogólnym, która po dostarczeniu odpowiednich dokumentów zostanie zmieniona z poziomu programu kadrowo-płacowego na np. zwolnienie chorobowe,
- planowanie i potwierdzanie wyjazdów służbowych (delegacje),
- powiadomienie mailowe o zaplanowaniu urlopu, e-nieobecności i delegacji oraz o ich zatwierdzeniu,
- dostęp do przygotowanych w programie kadrowo-płacowym wydruków (np. kwitków wypłat, PIT-ów),
- operacje związane z czasem pracy pracownika – odnotowania rzeczywistego czasu pracy według kalendarza, zestawienia lub obecności,
- osobisty pulpit każdego pracownika,
- plan pracy w układzie 5, 7 i 31-dniowym – możliwość ustalenia planu poprzez kopiowanie, wklejanie lub edycję zaznaczonych dni z weryfikacją 11-godzinnej przerwy w pracy oraz wolnej niedzieli w okresie 4 tygodni,
- widok grafiku urlopowego współpracowników oraz podwładnych zalogowanego kierownika,
- lista pracowników wraz z ich danymi personalnymi,
- lista kwalifikacji pracowników z możliwością ich edycji,
- limity urlopowe oraz lista wszystkich nieobecności pracowników,
- dostęp do ewidencji umów cywilnoprawnych,
- funkcje związane z zarządzaniem:
- lista użytkowników z informacją o stanie ich konta,
- uprawnienia pozwalające na przydzielanie dostępu do poszczególnych funkcji w aplikacji,
- wgląd do historii wykonanych operacji przez poszczególnych Użytkowników.
iBard24
do góry
iBard24 to wydzielona specjalnie dla Twojej Firmy przestrzeń dyskowa w chmurze Comarch, na której możesz bezpiecznie przechowywać swoje dane.
Sprawdzona przez tysiące Klientów usługa uchroni Cię przed ryzykiem utraty danych, a automatyczna archiwizacja plików pochodzących z systemów do zarządzania firmą, czy tez komputerów i smartfonów pracowników, zapewni Ci spokój i gwarancję odzyskania plików w sytuacji awaryjnej.
Funkcje biznesowe
- Bezpieczna kopia Twoich plików i baz danych w chmurze
Zabezpieczaj regularnie najcenniejsze informacje firmy. Raz utracona baza danych jest często nie do odzyskania.
- Dostęp do danych ze wszystkich Twoich urządzeń
Zarządzaj swoimi danymi za pośrednictwem komputera i urządzeń mobilnych.
- Sam decydujesz kto ma dostęp do firmowych plików
Przydzielaj współpracownikom dowolną przestrzeń dyskową, w ramach swojego konta, nadając im indywidualne uprawnienia odczytu i zapisu.
Comarch ERP iFaktury24
do góry
Comarch ERP iFaktury24 to niezwykle funkcjonalny system dedykowany małym firmom, które potrzebują kompleksowego narzędzia służącego do ich obsługi. Rozwiązanie pozwoli Ci na wystawianie dokumentów handlowych, kontrolę stanów magazynowych, prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów, a także umożliwi wystawianie towarów na sprzedaż we własnym sklepie internetowym lub w galerii handlowej wszystko.pl. System dostępny jest w pakietach dostosowanych do potrzeb firm o różnych profilach działalności.
Comarch ERP iFaktury24 został stworzony tak, by obsługa Twojego przedsiębiorstwa była możliwa w dowolnym miejscu i czasie – system dostępny jest przez przeglądarkę internetową, możesz z niego korzystać na komputerze tablecie lub smartfonie. Intuicyjność działania sprawia, że jego obsługa to przyjemność a wystawianie dokumentów trwa zaledwie kilka sekund. Załóż konto i przekonaj się że praca z Comarch ERP iFaktury24 jest naprawdę komfortowa!
Mobile Sales Force
do góry
handlowych. Wspiera handlowca w codziennej pracy, przyśpiesza i automatyzuje procesy. Pozwala osiągać coraz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki bieżącemu dostępowi do danych o Klientach(360°view), transakcjach, zamówieniach czy należnościach. Umożliwia łatwiejsze egzekwowanie działań promocyjnych w punktach sprzedaży dzięki modułom takim jak asset tracking, zarządzanie materiałami POS oraz ankiety. Bezbłędnie prowadzi do celu najszybszą i najbardziej optymalną trasą dzięki modułowi trasówek z prezentacją na mapach i geolokalizacją punktów sprzedaży.
Funkcjonalności rozwiązania mobilne Sales Force:
- Karta Klienta
Możliwość podglądu i aktualizacji danych klientów (obsługiwanych przez danego przedstawiciela handlowego) oraz dostęp do historii współpracy z klientem.
- Należności
Funkcjonalność umożliwia przeglądanie zaległych faktur klientów w momencie wykonywania wizyty lub bezpośrednio na karcie klienta. Niezapłacone faktury mogą być importowane bezpośrednio z systemu finansowo-księgowego.
- Karta produktu
Dostęp do najważniejszych informacji o produkcie, danych logistycznych, cenników oraz zdjęć produktu.
- Rejestracja kontaktów z Klientem
Rejestrowanie kontaktu z klientem, czyli wizyty. Sam układ wizyty i jej elementy są definiowane przez administratora biznesowego po stronie klienta. Wizyty mogą być różnicowane pod względem elementów, ich obowiązkowości czy ustalonych parametrów – kategoryzacji klienta, kanału sprzedaży, itp.
- Kalendarz i zarządzanie trasami
Moduł aplikacji pozwalający na zarządzanie czasem pracy przedstawicieli handlowych. PH może samodzielnie planować sobie pracę, korzystając przy tym ze wsparcia aplikacji. Gotowa trasówka może być od razu zaprezentowana na mapie cyfrowej.
- Ankiety i zadania
Gotowe raporty na podstawie danych wymienianych w dokumentach EDI. Funkcjonalność udostępnia użytkownikowi możliwość wypełniania zdefiniowanych wcześniej ankiet i zadań. Ankiety i zadania służą m.in. do przeprowadzania merchandisingu, badania konkurencji czy cen na półce.
- Materiały POS
Zarządzanie materiałami POS pozwala pracownikowi na rejestrację wydania, obecności, instalacji i deinstalacji materiałów POS i środków trwałych zdefiniowanych w systemie.
- GPS
Funkcjonalność umożliwia zapisywanie pozycji pracownika w różnych momentach pracy z aplikacją, np. przy wykonywaniu wizyty, synchronizacji.
- Nieobecności
Funkcjonalność umożliwia rejestrację obecności krótko i długoterminowych. Po rejestracji nieobecność taka trafia do przełożonego do akceptacji.
- Powiadomienia
Możliwość powiadamiania użytkownika o ważnych zdarzeniach za pomocą paska powiadomień, np. o nowych wiadomościach, niezamkniętych dniach pracy, nie wprowadzonej informacji o stanie licznika km, czy wyłączonym odbiorniku gps w urządzeniu (gdy jest on wymagany).
- Raporty
Aplikacja zawiera szereg predefiniowanych raportów dostępnych dla przedstawiciela handlowego. Są to raporty sprzedażowe (po asortymencie, klientach, hurtowniach), marketingowe (z realizacji ankiet i zadań), z realizacji trasówki oraz realizacji targetów sprzedażowych i jakościowych.
- Zamówienia
Możliwość rejestracji zamówień podczas wizyty u klienta. Przedstawiciel podczas ich składania ma na urządzeniu mobilnym dostęp do aktualnych stanów magazynowych i cen dostępnych produktów, czy warunków handlowych klienta.
- Targety
Aplikacja umożliwia przypisywanie przedstawicielom zarówno targetów sprzedażowych, jak i jakościowych. Ich realizacja może być na bieżąco śledzona na urządzeniu mobilnym oraz przez przełożonych.
- Baza wiedzy
Stały i łatwy dostęp do wszelkich niezbędnych materiałów sprzedażowych i promocyjnych. Dzięki tej funkcjonalności przedstawiciel ma zawsze wszystkie informacje pod ręką – na swoim urządzeniu mobilnym.
- Promocje
Aplikacja powiadamia w czasie wizyty u klienta o obowiązujących promocjach. Przedstawiciele mogą rejestrować promocyjne zamówienia i wydawane w związku z nimi benefity.
- Merchandising
Funkcjonalność pozwala przedstawicielom egzekwować podczas wizyty w punkcie sprzedaży wymogi i standardy w zakresie dystrybucji i ekspozycji produktów.
- Zarządzanie flotą
Możliwość rejestracji wykorzystania samochodów przez przedstawicieli, monitorowania napraw oraz innych zdarzeń. Automatyczne powiadomienia o zbliżających się przeglądach rejestracyjnych i gwarancyjnych.
- Koszty
Aplikacja umożliwia przedstawicielom rejestrację ponoszonych w trakcie pracy wydatków. Zarejestrowane koszty są następnie przekazywane do rozliczenia kierownictwu.
- Wiadomości
Funkcjonalność umożliwia bieżącą komunikację z pracownikami poprzez wysyłanie pojedynczych lub zbiorczych wiadomości tekstowych.
do góry