Opis usługi migracji – kompletna usługa

Koszt migracji kompletnej usługi / opis usługi migracji

  • usługa migracji wykonywana jest w siedzibie MAP solutions (Klient przekazuje w postaci elektronicznej kopię bazy programu Symfonia Finanse i Księgowość 2.0), w celu przeprowadzenia migracji
    • zakres usługi:
      • weryfikacja poprawności bazy danych przed migracją,
      • migracja bazy danych,
      • weryfikacja poprawności bazy danych po migracji,
      • odesłanie do Klienta kopii bazy danych po migracji do samodzielnego uruchomienia
    • usługa migracji dotyczy jednej bazy danych programu Symfonia Finanse i Księgowość 2.0 w wersji min. 2018. W przypadku migracji większej ilości baz danych przygotujemy dla Państwa wycenę indywidualną
    • jeżeli klient posiada program Symfonia Finanse i Księgowość niższy niż 2.0 to do ceny migracji z powyższej tabeli, należy doliczyć koszt 680,00 zł netto
    • w sytuacji, gdy raport z diagnozy wykaże błędy, a ich naprawa nie będzie możliwa na etapie migracji, Zlecający zostanie poinformowany o propozycji dalszych działań
  • instalacja oraz uruchomienie 1 modułu Systemu Symfonia w siedzibie Zlecającego, na serwerze   oraz na stacjach roboczych do określonej w ofercie ilości stanowisk;
  • omówienie najważniejszych zmian pomiędzy programem Symfonia Finanse i Księgowość 2.0 a Symfonia w zakresie migrowanego modułu;
  • konfiguracja automatycznego tworzenia kopii bezpieczeństwa nowej bazy danych dotyczy tylko wersji MS SQL standard;
  • konfiguracja w bazie danych użytkownika na prawach administratora danego modułu oraz do 3 użytkowników aplikacji wraz z uprawnieniami;
  • konfiguracja połączenia z programem repozytorium dokumentów w zakresie e-Deklaracji,
  • migracji wysłanych e-deklaracji z programu e-Deklaracje do programu Repozytorium dokumentów
  • powyżej 100 km od siedziby MAP solutions Sp. z o.o. (tzn. 50 km w jedną/50 km w drugą stronę) doliczany jest koszt dojazdu wg aktualnej stawki za kilometr przebiegu pojazdu

Oferta nie obejmuje:

  • konfiguracji kont w programie Office365 oraz konfiguracji integracji z innymi programami, w tym Symfonia Finanse i Księgowość 50cloud
  • konfiguracji integracji z żadnymi innymi programami, w tym Symfonia Finanse i Księgowość 2.0
  • przeniesienia aktualizacji rozwiązań indywidualnych występujących w migrowanym programie; w przypadku, gdy takie występują, Zlecający otrzyma dodatkową ofertę na ich przeniesienie, zawierającą rabat w wysokości 10% w przypadku, gdy te rozwiązania są autorstwa spółki MAP solutions; jeżeli jest konieczność aktualizacji rozwiązań prosimy o informację na adres biuro@mapsolutions.pl lub do swojego opiekuna handlowego; aktualizacje rozwiązań indywidualnych dla Klientów przechodzących na Sage 50cloud z programu Symfonia Finanse i Księgowość 2.0 wynosić będzie 20% wartości zakupu rozwiązania, starsze wersje rozwiązań wyceniane będą indywidualnie; w przypadku instalacji aktualizacji rozwiązania, będzie ono wyceniana według obowiązującego cennika usług informatycznych
  • jeżeli w procesie migracji pojawią się błędy w migrowanej bazie danych, Zlecający otrzyma informację zwrotną o dalszych działaniach i ewentualnych kosztach naprawy błędów; sytuacja taka może wpłynąć na wydłużenie procesu migracji
  • usługa migracji baz danych wymaga przerwy technicznej w pracy z Systemem Symfonia
    u Klienta, długość przerwy zostanie określona w trakcje procesu migracji

Ogólne warunki usługi

  • ze względu na różne silniki baz danych i pewne różnice w organizacji danych w obydwu liniach produktowych (Symfonia oraz Sage 50C), poniżej przedstawiamy informacje dodatkowe dla zakresu przenoszonych danych w procesie migracji:
    • użytkownicy przenoszeni są z pustymi hasłami. Oznacza to, że należy ustanowić je na nowo;
    • użytkownik ADMIN ma nadane wszystkie prawa;
    • uprawnienia Użytkowników należy nadać na nowo ze względu na różnice w obu liniach produktowych;
    • zalecane jest zweryfikowanie ustawień parametrów pracy
  • w ramach usługi migracji nie są przenoszone:
    • ustawienia drukarek;
    • ustawienia w oknach raportów (np. dodawane przez Użytkownika kolumny);
    • filtry wyszukiwania dokumentów – indywidualne dla Użytkowników;
    • w przypadku wprowadzenie przez Użytkownika dużych zmian układu bilansu lub RZiS układy te będą znacznie odbiegać od wzorcowych, zastosowanych w programie, w takim przypadku może się pojawić problem z aktualizacją układu bilansu lub RZiS objawiający się komunikatem o błędach aktualizacji
  • oferta nie obejmuje przeniesienia ani aktualizacji rozwiązań indywidualnych występujących w programie Symfonia Finanse i Księgowość
  • oferta nie obejmuje naprawy bazy danych migrowanego programu Symfonia, w zakresie błędów, które uniemożliwiają konsultantom Symfonia przeprowadzenie migracji; w sytuacji, gdy naprawa bazy danych nie będzie możliwa, Zamawiający zostanie poinformowany o dalszych krokach i propozycjach rozwiązań
  • zalecamy pozostawienie bazy danych programu Symfonia Finanse i Księgowość wraz ze współpracującymi programami, z przed procesu migracji, jako archiwum

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.