Symfonia eTeczka

SYMFONIA eTeczka to spełniająca aktualne wymogi prawne aplikacja chmurowa do prowadzenia akt osobowych w formie elektronicznej

  • Proste wdrożenia – Uruchomienie kont użytkowników HR/Kadr, Masowy import pracowników i dokumentów
  • Ponad 200 typów dokumentów gotowych do użycia
  • Pełna zgodność z regulacjami prawnymi w Polsce
  • Obsługa standardowych podpisów kwalifikowanych
  • Kompleksowe wyszukiwanie – Po nazwie, numerze, statusie, dacie lub metadanych
  • Lepsza kontrola nad przepływem dokumentów – Tworzenie komentarzy i adnotacji na każdym etapie cyklu
  • Elastyczna konfiguracja – Możliwość ustawienia właściwych ścieżek akceptacji

Elektroniczne akta pracownicze użyj podpisu kwalifikowanego i prowadź cały proces gromadzenia dokumentacji w sposób elektroniczny

  • Wszystkie dokumenty pracownika w jednym miejscu:
    • Akta osobowe (części A, B, C, D i E)
    • Stosunek pracy (m.in. ewidencja i wnioski dot. czasu pracy, urlopy, listy płac)
    • Dokumenty podatkowe i ubezpieczeniowe w jednym miejscu z zachowaniem retencji
    • Dodatkowe dokumenty niezbędne w Twojej firmie
    • Masowa zmiana nazwy dokumentów na podstawie metadanych

Aplikacja dla pracownika udostępnij dokumenty swoim pracownikom na mobilnych urządzeniach

  • Dostęp z dowolnego miejsca i urządzenia do własnych dokumentów
  • Obsługa kompletowania dokumentów przydatna np. w procesach rekrutacji
  • Szybkie powiadomienia
  • Możliwość składania Wniosków
  • Wbudowany skaner dokumentów

​​​​​​​Seryjne generowanie dokumentów przyspiesz tworzenie powtarzalnych dokumentów jak umowy, wnioski, zaświadczenia.

  • Prosto do eTeczki
  • Obsługa danych pracownika i kandydata
  • Dokumenty przyjazne do skanu/OCR

Automatyczne przetwarzanie skanów oszczędność czasu dzięki minimalizacji ręcznego przepisywania danych

  • Obsługa pól formularzy HR m.in.
  • Pracownika
  • Dat
  • Kont bankowych
  • Walidacja wersji, poprawności i kompletności dokumentu

Automatyczne dzielenie dokumentów segregacja zeskanowanych dokumentów wymagająca minimalnego zaangażowania

  • Efektywne dzielenie jednego PDF do wielu dokumentów
  • Szybka segregacja do właściwych folderów
  • Automatyczne rozpoznawanie różnych dokumentów i ich stron
  • Automatyczne rozpoznawanie różnych Pracowników

Skontaktuj się z nami, pomożemy wybrać rozwiązanie najlepsze dla Twojej firmy.

Umów się na prezentację systemu

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.