Pakiet Standard Plus dla biur rachunkowych

Pakiet Standard Plus został zaprojektowany dla biur rachunkowych, które obsługują firmy rozliczające się uproszczoną i pełną księgowością oraz prowadzą kadry i płace dla swoich Klientów. Pozwala na obsługę nieograniczonej liczby Klientów.

Pakiet Standard Plus składa się z programów:

  • Symfonia Start Mała Księgowość z obszarem Płace
  • Symfonia Start Faktura
  • Symfonia Handel Sprzedaż
  • Symfonia Finanse i Księgowość
  • Symfonia Kadry i Płace

Kupując Pakiet Start w modelu subskrypcyjnym dodatkowo otrzymasz:

  • pakiet e-Box, który składa się z aplikacji e-Dokumenty i e-Deklaracje, zapewniając obsługę e-deklaracji, e-faktur oraz e-przelewów;
  • Raporty graficzne, które pozwalają tworzyć dowolne, czytelne wykresy i prezentować w prosty sposób potrzebne dane;
  • aktualizacje prawne i funkcjonalne programu w ramach usługi Symfonia Gwarancja Podstawowa +

Najważniejsze funkcjonalności Pakietu Standard Plus:

  • wsparcie w prowadzeniu Ewidencji Przychodów Zryczałtowanych, Księgi Przychodów i Rozchodów, pełnych ksiąg rachunkowych oraz podatku od towarów i usług
  • wsparcie w przygotowaniu deklaracji podatkowych
  • wsparcie w przygotowaniu sprawozdań finansowych
  • zdolność do tworzenia bilansów
  • prowadzenie rozrachunków z kontrahentami
  • ewidencja i amortyzacja środków trwałych
  • automatyczne podpowiadanie wzorców księgowych
  • łatwy i szybki dostęp do potrzebnych informacji dzięki predefiniowanym zestawieniom graficznym umożliwiającym analizę danych (w modelu subskrypcyjnym w standardzie)
  • wystawianie faktur
  • wspomaganie zarządzania płacami oraz danymi kadrowymi pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umów cywilno-prawnych i umów o pracę
  • automatyzacja obliczania płac
  • umożliwienie rozliczenia wynagrodzeń pracowniczych

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.