
Program Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) ma pomóc pracownikom w systematycznym oszczędzaniu na przyszłą emeryturę. Obowiązek ich wdrożenia spoczywa na pracodawcach, którzy powinni wprowadzić narzędzia usprawniające zarządzanie PPK oraz pozwalające na wgląd we wszystkie informacje o pracownikach, wynagrodzeniach i wpłatach.
Zawiłości programu i obowiązki ciążące na pracodawcach i ich działach finansowo-księgowych zostaną wyjaśnione na bezpłatnym webinarium „PPK w małych firmach”, podczas którego eksperci Symfonii opowiedzą o wdrożeniu PPK w przedsiębiorstwach zatrudniających poniżej 20 pracowników.
Uczestnicy webinarium dowiedzą się:
- Które podmioty są zobowiązane do wdrożenia PPK w kwietniu 2021?
- Czy w przypadku rezygnacji wszystkich pracowników z udziału w PPK pracodawca powinien podpisać umowę o zarządzanie programem?
- Jakie są najważniejsze obowiązki pracodawcy?
- O wpłatach pracodawcy i pracownika.
Prowadzący spotkanie:
Elżbieta Czaplicka, ekspertka Symfonii.
Oskar Sobolewski, prawnik w Kancelarii Wojewódka i Wspólnicy, ekspert Instytutu Emerytalnego.
W trakcie spotkania eksperci zaprezentują praktyczne sposoby wykorzystania oprogramowania Symfonia wspierające pracodawcę w zarządzaniu PPK.
Termin: 16 marca 2021 r.
Godzina: 10.00-11.00
Zapisów na webinarium można dokonać – TUTAJ
Serdecznie zapraszamy!