Aplikacja Symfonia Mobilny Handel to dodatkowy moduł do Symfonii Handel. Umożliwia wygodną obsługę działań handlowych z dowolnego miejsca przy pomocy smartfonu lub tabletu.
Jest to rozwiązanie o szerokim spektrum funkcjonalności, stanowiące odpowiedź na potrzeby handlowców wykonujących swoją pracę u Klientów poza siedzibą firmy. Umożliwia m. in. składanie zamówień, wystawiania faktur, sprawdzanie stanów magazynowych czy danych kontrahenta. Za pomocą urządzeń mobilnych można zaplanować wizyty u Klientów, przejrzeć kalendarz wizyt, zarządzać sprzedażą (faktury i paragony) czy obsłużyć działania promocyjne i akcje marketingowe.
Symfonia Mobilny Handel realnie zmniejsza ilość potrzebnej pracy na poszczególne działania handlowe. Dzięki synchronizacji danych w czasie rzeczywistym, mamy szybki dostęp do informacji o aktualnych stanach magazynowych towarów i ich cenach. Opisy, zdjęcia i rysunki towarów są dostępne bezpośrednio w naszych urządzeniach mobilnych.