Comarch ERP Optima CRM

Comarch ERP Optima CRM to moduł umożliwiający planowanie kanałów kontaktu z klientem, ewidencjonowanie przeprowadzonych spotkań, rozmów telefonicznych oraz przydzielanie zadań pracownikom, a także prowadzenie procesów windykacji.

Wiedza zgromadzona w module pozwala na prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych czy sprzedażowych. Umożliwia szybkie i łatwe filtrowanie oraz analizowanie danych, bieżącą kontrolę stopnia realizacji zadania oraz dostosowanie działań do potrzeb/wymagań poszczególnych kontrahentów. Comarch ERP Optima CRM oszczędza Twój cenny czas i czyni relacje z klientem bardziej efektywnymi.

Funkcjonalność modułu Comarch ERP Optima CRM obejmuje:

  • rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.), a także harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności, automatyczne generowanie przypomnień do zadań,
  • faktury cykliczne – automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów,
  • obsługę firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna),
  • przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych,
  • ankiety umożliwiające zbieranie bezpośrednio od kontrahenta dodatkowych informacji i opinii.

Obejrzyj filmy:

Ofertowanie – przygotowanie oferty (część 1/3)

Ofertowanie – szablony (część 2/3)

Ofertowanie – generowanie pro-formy (część 3/3)

Seryjna wysyłka faktur

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.