23.04.2025

Nowe Centrum Pomocy R2Płatnik – szybciej, prościej, konkretniej

Symfonia uruchomiła nowe Centrum Pomocy dedykowane R2Płatnikowi. To odpowiedź na potrzeby użytkowników – wszystko, co dotyczy programu, zebrane w jednym miejscu.

Co się zmieniło?

  • Treści są lepiej posegregowane i łatwiejsze do znalezienia
  • Strona została dostosowana do różnych grup użytkowników, tak żeby poruszanie się po centrum było łatwe dla każdego
  • Całość skupiona wyłącznie na R2Płatniku – bez zbędnych przekierowań

Dostępne są trzy główne źródła wsparcia dla użytkowników Symfonia R2Płatnik. Jeśli korzystasz z tego programu, warto rzucić okiem:

kontakt zespół

Zastanawiasz się nad R2Płatnikiem? Doradzimy, pokażemy demo i przeprowadzimy przez proces wdrożenia.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.