Branża: informacja gospodarcza
Wdrożone oprogramowanie:
Telefoniczna Agencja Telefoniczna, lider w branży informacji telefonicznej, prasowej i internetowej, wdrożyła System SYMFONIA® Forte. Dzięki temu usprawniła zarządzanie i podniosła efektywność pracy, zyskała dostęp do szczegółowych danych finansowych i handlowych. Wdrożenie zrealizował MAP-P. Groszyk, Złoty Autoryzowany Partner firmy Sage.
TAI powstała w 1989 r. Za pośrednictwem 11 oddziałów świadczy usługi na terenie całego kraju. Jako jedna z pierwszych firm w Polsce udostępniła dane klientów w internetowej bazie danych. Oferuje usługi pośrednictwa w zamieszczaniu ogłoszeń i reklam, usługi internetowe oraz szeroki zakres monitoringu mediów. Posiada 10 tys. klientów, a roczne obroty sięgają 5 mln złotych.
Wcześniej TAI pracowała na programie autorskim. W związku z dynamicznym rozwojem wykorzystywane rozwiązanie nie było w stanie zaspokoić potrzeb zarządu, a jego rozbudowa nie była możliwa.
Zdecydowaliśmy się na zmianę starego oprogramowania, ponieważ ograniczało efektywność i wydajność pracy. W naszej branży nie można sobie pozwolić na opóźnienia – wyjaśnia Piotr Sikora, Prezes spółki TAI. – Wdrożenie nowego systemu musiało odbywać się stopniowo, nie mogło zakłócać pracy firmy i wpływać na obsługę klientów.
Nowy system miał wspierać strategiczne obszary funkcjonowania spółki. Zarządowi zależało na szybkim dostępie do danych, na możliwości dokonywania szczegółowych analiz i raportów oraz efektywnej kontroli należności i kosztów. Wybrano System SYMFONIA®, który zapewnił pełne bezpieczeństwo danych, wysoką wydajność, możliwość dostosowania aplikacji do indywidualnych potrzeb, tworzenia dowolnych raportów.
Po instalacji SYMFONII® zajęliśmy się przeniesieniem danych ze starego programu i zintegrowaliśmy poszczególne moduły. Przeprowadziliśmy testy i szkolenia dla pracowników – wyjaśnia Sławomir Groszyk, Dyrektor ds. Wdrożeń w MAP.
SYMFONIA® usprawniła funkcjonowanie różnych obszarów spółki, począwszy od finansów i księgowości, poprzez sprzedaż i marketing, aż do zarządzania informacją. Dzięki rozbudowanym instrumentom kontroli rozrachunków poprawiliśmy płynność finansową Usprawniliśmy proces obsługi umów, na bieżąco wymieniamy dane między oddziałami – wyjaśnia prezes Sikora. – Dysponujemy informacją, pozwalającą zwiększyć konkurencyjność oraz szybko reagować na potrzeby rynku.
Branża: Biuro Rachunkowe Wdrożone oprogramowanie: Comarch ERP Optima Handel, Comarch ERP Optima CRM, Comarch OCR Biuro Rachunkowe Łysik Bożena powstało w 2006 roku, posiada licencję ministra finansów nr 11793/2005. Świadczy...
czytaj więcejBranża: fotograficzna (import i dystrybucja) Wdrożone oprogramowanie: Sage Symfonia ERP (Forte) Sage Symfonia Kolektory danych Magazyn Wysokiego Składowania Rozwiązania indywidualne (więcej…)
czytaj więcej