26.03.2021
Webinarium: Kolejne etapy procesu realizacji zamówienia klienta w systemie Symfonia ERP.
Zapraszamy na kolejne webinarium z cyklu Cyfryzacja sprzedaży w praktyce. Krok po kroku – Kolejne etapy procesu realizacji zamówienia klienta w systemie Symfonia ERP, w czasie którego eksperci Symfonia opowiedzą o:
- Procesie przyjęcia zamówienia od klienta w aplikacji Mobilny Handel oraz o jego realizacji poprzez wystawienie dokumentu magazynowego i dokumentu sprzedaży;
- Obsłudze zamówień i synchronizacji stanów magazynowych przy sprzedaży e-Commerce;
- Wyjaśnieniu, na praktycznych przykładach, czym jest WebAPI do modułu Symfonia Handel oraz w jaki sposób pozwala zintegrować Symfonię z zewnętrznymi systemami;
- Sposobach wyliczania zapotrzebowania – ile którego towaru mamy zamówić/wyprodukować aby zaspokoić popyt na nasze produkty;
- Sposobach sprawdzania, które towary najlepiej rotują i którzy klienci przynoszą największy zysk?
Webinarium poprowadzą eksperci Symfonii:
- Sylwia Mąkolska
- Łukasz Banachowicz
W czasie szkolenia przewidziana jest możliwość zadawania pytań dotyczących oprogramowania Sage Symfonia Handel i procesów digitalizacji przedsiębiorstwa.
Termin spotkania:
30 marca (wtorek), godz. 10:00
Zapisz się na webinarium – TUTAJ