26.03.2021

Webinarium: Kolejne etapy procesu realizacji zamówienia klienta w systemie Symfonia ERP.

Zapraszamy na kolejne webinarium z cyklu Cyfryzacja sprzedaży w praktyce. Krok po kroku – Kolejne etapy procesu realizacji zamówienia klienta w systemie Symfonia ERP, w czasie którego eksperci Symfonia opowiedzą o:

  1. Procesie przyjęcia zamówienia od klienta w aplikacji Mobilny Handel oraz o jego realizacji poprzez wystawienie dokumentu magazynowego i dokumentu sprzedaży;
  2. Obsłudze zamówień i synchronizacji stanów magazynowych przy sprzedaży e-Commerce;
  3. Wyjaśnieniu, na praktycznych przykładach, czym jest WebAPI do modułu Symfonia Handel oraz w jaki sposób pozwala zintegrować Symfonię z zewnętrznymi systemami;
  4. Sposobach wyliczania zapotrzebowania – ile którego towaru mamy zamówić/wyprodukować aby zaspokoić popyt na nasze produkty;
  5. Sposobach sprawdzania, które towary najlepiej rotują i którzy klienci przynoszą największy zysk?

Webinarium poprowadzą eksperci Symfonii:

  • Sylwia Mąkolska
  • Łukasz Banachowicz

W czasie szkolenia przewidziana jest możliwość zadawania pytań dotyczących oprogramowania Sage Symfonia Handel i procesów digitalizacji przedsiębiorstwa.

Termin spotkania:

30 marca (wtorek), godz. 10:00

Zapisz się na webinarium – TUTAJ

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.