Grupa Marketingowa TAI

Grupa Marketingowa TAI

Grupa Marketingowa TAI

14.10.2025

Branża: informacja gospodarcza

Wdrożone oprogramowanie:

  • Sage Symfonia ERP (Forte)
  • Sage Symfonia
  • Umowy
  • Rozwiązania indywidualne

SYMFONIA® wspiera Telefoniczną Agencję Informacyjną

Telefoniczna Agencja Telefoniczna, lider w branży informacji telefonicznej, prasowej i internetowej, wdrożyła System SYMFONIA® Forte. Dzięki temu usprawniła zarządzanie i podniosła efektywność pracy, zyskała dostęp do szczegółowych danych finansowych i handlowych. Wdrożenie zrealizował MAP-P. Groszyk, Złoty Autoryzowany Partner firmy Sage.

TAI powstała w 1989 r. Za pośrednictwem 11 oddziałów świadczy usługi na terenie całego kraju. Jako jedna z pierwszych firm w Polsce udostępniła dane klientów w internetowej bazie danych. Oferuje usługi pośrednictwa w zamieszczaniu ogłoszeń i reklam, usługi internetowe oraz szeroki zakres monitoringu mediów. Posiada 10 tys. klientów, a roczne obroty sięgają 5 mln złotych.

Wcześniej TAI pracowała na programie autorskim. W związku z dynamicznym rozwojem wykorzystywane rozwiązanie nie było w stanie zaspokoić potrzeb zarządu, a jego rozbudowa nie była możliwa.

Nowy system

Zdecydowaliśmy się na zmianę starego oprogramowania, ponieważ ograniczało efektywność i wydajność pracy. W naszej branży nie można sobie pozwolić na opóźnienia – wyjaśnia Piotr Sikora, Prezes spółki TAI. – Wdrożenie nowego systemu musiało odbywać się stopniowo, nie mogło zakłócać pracy firmy i wpływać na obsługę klientów.
Nowy system miał wspierać strategiczne obszary funkcjonowania spółki. Zarządowi zależało na szybkim dostępie do danych, na możliwości dokonywania szczegółowych analiz i raportów oraz efektywnej kontroli należności i kosztów. Wybrano System SYMFONIA®, który zapewnił pełne bezpieczeństwo danych, wysoką wydajność, możliwość dostosowania aplikacji do indywidualnych potrzeb, tworzenia dowolnych raportów.
Po instalacji SYMFONII® zajęliśmy się przeniesieniem danych ze starego programu i zintegrowaliśmy poszczególne moduły. Przeprowadziliśmy testy i szkolenia dla pracowników – wyjaśnia Sławomir Groszyk, Dyrektor ds. Wdrożeń w MAP.

 SYMFONIA® usprawniła funkcjonowanie różnych obszarów spółki, począwszy od finansów i księgowości, poprzez sprzedaż i marketing, aż do zarządzania informacją. Dzięki rozbudowanym instrumentom kontroli rozrachunków poprawiliśmy płynność finansową Usprawniliśmy proces obsługi umów, na bieżąco wymieniamy dane między oddziałami – wyjaśnia prezes Sikora. – Dysponujemy informacją, pozwalającą zwiększyć konkurencyjność oraz szybko reagować na potrzeby rynku.

Chcesz wdrożyć z nami ERP?

Skontaktuj się z naszym specjalistą lub zadzwoń +48 (22) 670 96 96

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.