
Sprzedajesz w sieci – postaw na aktualną informację
Internet poza wieloma zaletami związanymi z możliwością prezentacji oferowanych produktów i usług jest też polem ciągłej walki sprzedawców o klienta. Konkurują oni ceną, jakością produktów, dodatkowymi usługami i serwisem, a coraz częściej również czasem dostawy. Znalezienie się w gronie liderów wymaga bycia najlepszym na wszystkich wyżej wymienionych polach. Do realizacji tych celów niezbędne staje się posiadanie odpowiedniego oprogramowania klasy ERP, np. takiego jak SAGE Symfonia ERP, które potrafi gromadzić te wszystkie dane i ułatwia koordynację pracy całego zespołu sprzedażowego, zwiększając przy tym szybkość i wygodę pracy oraz satysfakcję klientów.
Korzystając z systemów ERP możemy znacznie uprościć i zautomatyzować wszystkie procesy przekazywania danych poprzez pełną integrację e-sklepu z oprogramowaniem sprzedażowym i magazynowym oraz systemami wysyłkowymi firm kurierskich. Dzięki temu cały proces sprzedaży online znajduje się pod ciągłą kontrolą, a wszystkie informacje sprzedażowe, magazynowe i wysyłkowe są gromadzone w jednym miejscu.
Zautomatyzuj Twój sklep internetowy
Prowadzenie sklepu internetowego to ciągła optymalizacja procesów handlowych, dzieje się tak od chwili złożenia zamówienia przez klienta. Im łatwiej i szybciej uda się skompletować i wysłać towar z magazynu do klienta tym szybciej osiągniemy satysfakcjonujące zyski. Jeśli ten proces zakłóca np. różnorodne oprogramowanie stosowane na każdym etapie procesu obsługi klienta, które wymaga żmudnego i czasochłonnego kopiowania danych, lub tworzenia nowych dokumentów to zwiększa się tym samym ryzyko pomyłki i wydłuża proces obsługi.
Ważny jest również fakt, że dane niezbędne do optymalnego prowadzenia sklepu nieustannie się zmieniają – pojawiają się nowe zamówienia, wydawane są kolejne partie towarów, przychodzą i wychodzą faktury i ich korekty. W miarę rozwoju biznesu ręczna aktualizacja danych staje się uciążliwa, a aktualizacja danych w czasie rzeczywistym wręcz niemożliwa.
Dlatego właśnie wiele firm zajmujących się e-commerce swoje sklepy internetowe prowadzi na dedykowanych platformach sprzedażowych. Jednak dopiero ich połączenie z systemami ERP wykorzystywanymi w firmie daje szczegółowy wgląd w aktualny stan towarów, statusów wysyłki, informacji produktowych, itp. oraz rzeczywiście nową jakość obsługi klientów.
Odpowiednie oprogramowanie, które wspiera firmy w kontrolowaniu wszystkich tych procesów – od momentu zarejestrowania zamówienia w systemie, poprzez wydanie z magazynu, nadanie w systemie wysyłkowym i śledzenie drogi przesyłki w systemie kurierskim, aż po finalne wystawienie faktury i przesłanie odpowiednich danych automatycznie z modułu handlowego do księgowego staje się więc niezbędnym elementem procesu handlowego. Planując i organizując swoją działalność w obszarze
e-commerce, warto postawić na tego rodzaju narzędzia, gdyż bardzo mocno ułatwiają one codzienną pracę, dostarczają wszelkich niezbędnych informacji ułatwiających podejmowanie trafnych decyzji biznesowych. Dodatkowo oprogramowanie do zarządzania działalnością handlową (takie jak SAGE Symfonia ERP) jest zawsze zgodne z aktualnym stanem prawnym, dzięki czemu użytkownik jest pewien, że wszelkie należności podatkowe, opłaty, składki są obliczane prawidłowo, co zapewnia bezpieczeństwo prawno-podatkowe.
Najważniejszą zaletą oprogramowania SAGE Symfonia ERP Handel w kontekście e-commerce jest jednak pełna współpraca z najpopularniejszymi platformami handlowymi na świecie, do których należą:
- PrestaShop
- WooCommerce
- Magento
- Allegro
- GoldShop
- Shoplo
- Shoper
- Sote
- OpenCart
- EasyUploader
- Baselinker
- IdoSell Shop (IAI)
- eBay
- SOTE Shop
Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem oprogramowania klasy ERP lub integracją już posiadanych platform sprzedażowych z oprogramowaniem SAGE, zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Handlowym.