Outsourcing IT

W zakresie Outsourcingu IT MAP solutions zapewnia:
  • Doradztwo w zakresie doboru sprzętu i oprogramowania;
  • Doraźną pomoc przy obsłudze sprzętu komputerowego, usługi związane z wymianą materiałów eksploatacyjnych zakupionych przez Zamawiającego;
  • Sprzedaż firmowych komputerów, podzespołów, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych w bardzo atrakcyjnych cenach;
  • Instalację sprzętu m.in.: napędów, kart rozszerzeń, macierzy dyskowych;
  • Instalację oprogramowania komercyjnego i darmowego;
  • Instalację i konfiguracja systemów operacyjnych (Windows, Linux) oraz aplikacji;
  • Naprawa uszkodzonych systemów;
  • Ochronę antywirusową.
  • Odzyskiwanie utraconych danych;
  • Modernizację komputerów;
  • Czyszczenie wewnątrz komputerów.
  • Konfigurację sieci typu LAN i WLAN (Wi-Fi);
  • Diagnozowania przyczyny awarii sieci oraz przywrócenie połączenia pomiędzy stacją roboczą, a serwerem.
  • Weryfikacja poprawności pracy sprzętu komputerowego m.in. stacje robocze, UPS-y, dyski bezprzewodowe;
  • Testy antywirusowe (zgodnie z licencją oprogramowania użytkowaną przez Zamawiającego).
  • Ocena stanu technicznego połączeń pomiędzy stacjami roboczymi, a serwerem, oraz urządzeń pośredniczących: hub, krosownica;
  • Wykonywanie napraw stacji roboczych i serwerów;
  • Administrowanie bieżącymi systemami informatycznymi, zgodnie z procedurami określonymi przez producentów oprogramowania sieciowego oraz przez dokumentację techniczną dla tego oprogramowania, zachowując bezpieczną archiwizację danych i programów;
  • Przejmowanie do administrowania wdrażanych systemów informatycznych, udział w nowych wdrożeniach.
  • Licencjonowanie w modelu SPLA polega na ponoszeniu opłat tylko za faktycznie wykorzystywane licencje w comiesięcznych cyklach.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.