31.01.2018

Sage Kadry i Płace One Payroll 2018.2, Sage Symfonia ERP 2018.2

Przedstawiamy najważniejsze funkcjonalności, które pojawiły się w wyżej wymienionych wydaniach:

W obszarze kadrowym:

  • Wysyłka PIT-ów mailem
    • nowy zmieniony raport PIT-11 i PIT-8C
    • wysyłka zaszyfrowanym mailem dostępna w ramach Premium Packa
  • IFT-1/IFT-1R
  • Możliwość ustawienia adresu pracownika dla deklaracji PIT
  • PIT-40 przeniesiono do raportów nieużywanych
  • Zmiana na raportach terminu odwołania się od wypowiedzenia z 7 dni na 21 dni zgodnie z Kodeksem Pracy
  • Dodano w oknie logowania i na liście firm numer wersji programu
  • Zmienione mechanizmy i poprawiona wydajność pracy w trybie korekt ręcznych
  • Poprawiona wydajność naliczania okresów płacowych
  • Uzupełnione wskaźniki na 2018 rok
  • Zaktualizowano adresy urzędów skarbowych
  • Wycofano z programu przelewy do ZUS obowiązujące do roku 2017
  • Historia komunikatów wysyłanych do użytkowników przez Sage

W obszarze repozytorium dokumentów:

  • Dodano możliwość podpisywania e-deklaracji wysyłanych do Ministerstwa Finansów za pomocą danych autoryzacyjnych. Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą nie muszą podpisywać deklaracji podpisem kwalifikowanym, mogą użyć danych autoryzacyjnych. Taka funkcjonalność była dostępna w Symfonii, a teraz jest również dostępna Sage Kadry i Płace One Payroll.

W obszarze finansowym:

  • Korekta JPK_VAT. Zgodnie z informacjami przekazanymi przez Ministerstwo Finansów, od lutego 2018 korekty plików JPK_VAT za poprzednie okresy mają być wysyłane strukturą w wersji 3.
  • Historia komunikatów wysyłanych do użytkowników przez Sage
  • W obszarze importu specjalnego:
    • Do definicji związanych z importem doszedł atrybut „NazwaProfilu”
    • Umożliwiono nadawcy uzyskanie informacji pod jakimi id zapisywane są kolejne importowane dokumenty
  • Poprawiono:
    • rejestrację danych w EDP z poziomu dokumentu na potrzeby JPK_VAT
    • wykazywanie zakupów ze stawką zwolnioną na raporcie JPK_VAT
    • Raport Zapisy według słownika, aby na liście słowników widoczne były tylko słowniki aktywne
    • import (format3) do kartoteki Kontrahentów – dane o rachunkach bankowych
    • import wyciągów bankowych z RDF – zapis informacji o rachunku bankowym kontrahenta

W obszarze środków trwałych:

  • Historia komunikatów wysyłanych do użytkowników przez Sage

W obszarze handlowym:

  • Historia komunikatów wysyłanych do użytkowników przez Sage
  • Poprawiono:
    • działanie raportu „Połączenie kontrahentów”, aby usuwał kontrahenta po połączeniu.
    • wyszukiwanie w kartotece Towary. Jeżeli w kodzie lub nazwie towaru użyto znak specjalny „_”, to wyszukiwanie znajdujące się w prawej górnej części okna nie wyszukiwało tego towaru.
    • drukowanie nazwy dostawy na wydruku faktury korygującej.
    • działanie parametru „tworzenie nowej dostawy dla dokumentów MM”.
    • wystawianie dokumentów z 50% odliczenie podatku VAT. Program nie rejestrował zapisów w rejestrze niepodlegającym VAT.
    • Wystawianie dokumentów zakupu z samoopodatkowaniem. Program nie rejestrował zapisów w rejestrze niepodlegającym VAT.
    • respektowanie praw Negocjacji cen podczas wystawiania dokumentu.
    • wydajność wykonywania zestawień: Należności i Zobowiązania za okres.
    • przesyłanie obiektem integracji dokumentów wystawionych na kontrahentów incydentalnych

W obszarze modułów zarządzania zasobami:

  • Utrzymanie współpracy z Symfonia ERP 2018.2 oraz One Payroll 2018.2

Pozostałe zmiany:

  • Funkcjonalność umożliwiająca wyłączenie modułów została ukryta.
  • Przywrócona została funkcjonalność określania widoczności modułów Symfonii ERP.
  • Dodana została możliwość serwisowego resetowania numeru bazy co umożliwia wystąpienie do Sage sp. z o.o. o kupno odrębnej licencji dla kopii istniejącej bazy.
  • Udostępnione zostało API umożliwiające korzystanie z funkcji licencjonowania z poziomu rozwiązań dodatkowych.

Został rozwiązany problem znikania firm z listy firm w sytuacji instalacji Symfonii ERP na środowisku z zainstalowaną starszą wersją.

Pobierz wersję:

W przypadku ewentualnych pytań zapraszamy do kontaktu z działem handlowym.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zobacz naszą politykę prywatności

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu MAP solutions Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem Leśna 5b w Legionowie. Pliki cookies wykorzystywane są w celu: tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies: „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu; „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu; W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Zamknij