05.10.2015

Comarch ERP Mobile 2016 z 35 nowymi funkcjonalnościami

To kolejna wersja aplikacji mobilnych, nasączona licznymi funkcjonalnościami, które umożliwiły postawienie kolejnego kroku milowego w przód. Jedną z ważniejszych nowości jest obsługa terminali płatniczych, co ułatwi rozliczanie należności.

Comarch ERP Mobile 2016.0 to przede wszystkim:

  • obsługa terminali płatniczych, co z pewnością ułatwi rozliczanie należności, jak również przełoży się na bezpieczeństwo pracy przedstawicieli handlowych, którzy nie będą musieli wozić ze sobą pobranej gotówki od Klientów przez cały dzień,
  • poprawa ergonomii planowania działań poprzez możliwość kopiowania tygodniowego planu wizyt, dzięki czemu przedstawiciel handlowy może w łatwy i szybki sposób zaplanować swój kalendarz, poprzez elastyczny wybór tygodnia, z jakiego oraz na jaki, mają zostać skopiowane wizyty,
  • dalszy rozwój promocji pakietowych, poprzez umożliwienie określania progów promocji dla grup towarowych, towarów wymaganych w pakiecie oraz minimalnej ilości różnych towarów z pakietu,
  • obsługa nowego typu promocji budżet rabatowy operatora, dzięki czemu przedstawiciel handlowy w aplikacji mobilnej może obniżać cenę towaru poprzez nadawanie rabatu z własnego budżetu, jaki został dla niego określony na dany okres,
  • obsługa rabatu maksymalnego operatora, jaki może zostać udzielony przez przedstawiciela handlowego, co z jednej strony daje możliwość dodatkowego rabatowania Klientów, a z drugiej strony maksymalny limit rabatu jest określony w centrali, co przekłada się na jeszcze lepszą kontrolę nadawanych obniżek przez przedstawiciela,
  • możliwość pobierania niepotwierdzonych zamówień Klienta z centrali, które pochodzą z innych źródeł np. z Pulpitu Kontrahenta. Dzięki temu, przedstawiciel może pobrać wystawione przez Klienta zamówienia na urządzenie mobilne, a podczas wizyty u niego zweryfikować te dokumenty oraz je potwierdzić, odrzucić lub wprowadzić konieczne zmiany,
  • tworzenie rezerwacji zasobowych – podczas wystawiania dokumentu pracownik mobilny może zweryfikować zapotrzebowanie Klienta z dostępnością asortymentu na magazynie,
  • wysyłanie raportów wiadomością e-mail, dzięki czemu przedstawiciel handlowy może w prosty sposób wysłać odpowiedni raport Klientowi lub swojemu kierownikowi,
  • raport realizacji zamówień umożliwiający szybką weryfikację realizacji zamówień danego kontrahenta, np. podczas wizyty u tego Klienta,
  • dodawanie towarów na zamówienie bezpośrednio z listy towarów, bez konieczności wchodzenia do małej kalkulacji,
  • podpowiadanie się daty realizacji według kalendarza dostaw kontrahenta zdefiniowanego w systemie Comarch ERP XL,
  • możliwość wskazania konkretnego magazynu, z którego ma być realizowany towar, dzięki czemu, przedstawiciel może wybrać magazyn, gdzie jest dostępny towar, którego pilnie potrzebuje Klient lub taki magazyn, z którego dostawa do kontrahenta odbędzie się najszybciej,
  • prezentacja i wyliczanie marży według ceny ewidencyjnej, czyli najwyższej ceny zakupu towaru z magazynów, do których dostęp ma przedstawiciel handlowy,
  • blokada zmiany ceny początkowej,
  • zwiększona kontrola nad zmianą terminu płatności kontrahenta, dzięki czemu w aplikacji mobilnej została wprowadzona funkcjonalność ograniczenia możliwości modyfikacji formy płatności na dokumencie oraz podczas edycji karty kontrahenta,
  • obsługa blokad na karcie kontrahenta – wstrzymane zamówienia oraz wstrzymane transakcje.

 

Comarch ERP Mobile 2016.0 to także zmiany w aplikacji do zarządzania pracownikami mobilnymi – Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży:

  • możliwość planowania wizyt bez wzorca dzięki temu, kierownik planując wizytę przedstawicielowi, nie musi narzucać z góry jednego schematu przeprowadzenia spotkania z kontrahentem, ale sam pracownik będąc na miejscu u Klienta może określić charakter wizyty handlowej oraz wybrać najlepszy zestaw elementów wizyty do realizacji,
  • obsługa tygodniowych planów wizyt, prócz możliwości kopiowania, została udostępniona opcja szybkiego potwierdzania lub odrzucania zaplanowanych wizyt podwładnych,
  • prezentowanie ikon wzorca wizyty, co usprawnia weryfikację zrealizowanych i zaplanowanych wizyt z poziomu terminarza,
  • prezentacja kontrahenta z wstrzymanymi transakcjami lub wstrzymanymi zamówieniami – została dodana informacja na liście oraz kartach kontrahentów odnośnie blokad transakcji lub zamówień, ustawianych w systemie Comarch ERP XL.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Podaj numer telefonu i adres email, skontaktujemy się!

oddzwonimy!

Dziękujemy za zostawienie swojego numeru telefonu!

Oddzwonimy jak najszybciej.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zobacz naszą politykę prywatności

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu MAP solutions Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem Leśna 5b w Legionowie. Pliki cookies wykorzystywane są w celu: tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies: „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu; „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu; W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Zamknij